kidneb Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Hei! Har søkt litt uten hell. Så det jeg lurer på er om det er et sted som selger bbs replica felger? Jeg er 18 år og uten jobb, så har ikke råd til ekte vare. Vil ikke ha LM, tenkte mer på rs gt eller rx II. Håper noen vet, må ha noen fete felger nå som sommeren har starta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Bbs lm replica får du på gs bildeler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Her har de CH-replica ihvertfall. http://www.bmautosport.co.uk/detail.php?siteid=1475 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 bmautosport.co.uk har LM-kopi, og denne er meget lekker med utrolig bra finish. Har kompis av meg som akkurat har kjøpt slike. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Ståle Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Prisene vi ser inne på bmautosport.co.uk er det for settet eller er det pr stykk?? Noen som vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Det er for et sett. Moms og frakt kommer i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Prisene vi ser inne på bmautosport.co.uk er det for settet eller er det pr stykk?? Noen som vet Har også ett sett LM-replica fra bmautosport, kosta meg ca 11000 totalt med felger, dekk, frakt og moms. Servicen er også meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kidneb Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Noen som vet hvilke felger som er på denne bilen?? De er sikkert svin-dyre Men synes de passer perfekt til bilen.. får litt sånn "MÅ HA" følelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå