vrossi46 Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 d må eg si va imponerandes tall. er dette ny rekord på orginal stempel..? Få litt meir info om motoren da..? hvilket sprut, tenning, turbo, osv.. og bilder ikke minst.. Har du bilde av bremse papira me..?
k1t Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Gratulerer Simen, nå må jeg snart få sitte på en tur att
simen e30 Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 d må eg si va imponerandes tall. er dette ny rekord på orginal stempel..?Få litt meir info om motoren da..? hvilket sprut, tenning, turbo, osv.. og bilder ikke minst.. Har du bilde av bremse papira me..? ja fornøyd med de talla der:) motor er egentlig ikke spes.. er smidd diesel veiv. male rådelager. underspyling.smidde råder dreide orginale stempler ca 9 i komp.. pianotråd arp bolter i topp.. ny kam 11,5 i løft 288 grader.. portet topp.. megasquirt sprut.. turbo husker jg ikke eksos hus fra volvo lastebil.. 1300cc dyser 3 stk 255 ml bensin pumper..
tmp Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Skikkelig imponerende tall!! Spant det i benken? Vet at noen biler spinner i benk, og da hjulene tar tak igjen, kommer en skikkelig effektøkning! Ikke det at jeg mistenker din for og ha gjordt det!!
simen e30 Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 Skikkelig imponerende tall!! Spant det i benken? Vet at noen biler spinner i benk, og da hjulene tar tak igjen, kommer en skikkelig effektøkning!Ikke det at jeg mistenker din for og ha gjordt det!! ser ikke ut på den kurva at den har spinni så mye.. er ganske jevn.. fikk den til å sitt med 4 stropper å måtte holde igjen litt på bremsen når momentet kom..
simen e30 Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 hvilken klutsj kjører du med?4 puck lamell å en tryk plate som de garanterer 1000nm på..
Bmw325turbo Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 hvilken klutsj kjører du med?4 puck lamell å en tryk plate som de garanterer 1000nm på.. Hvor har du kjøpt den trykkplata? skulle hatt litt kraftigere clutch selv..
Gjest Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 For og få denne efekten på dette trykket må du minst ha 300hk som sugemotor. og det går ikke med den kammen som du har og meg org ventiler. Ikke for og være frekk eller no, men Jeg tror den benken viser for mye.
tmp Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Skal ikke undervurdere m20 med turbo, og ikke minst E85!! Tror på tallene jeg, og gleder meg til at vår er blitt mappet:)
Gjest Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 se på motorspecsa på m20 motorene som har bremsa denne effekten feks på ppf. mye mere er gjort både med topp og bunn og di blir kjørt på mere tykk+++ til sammenligning yter denne noe det samme som en s50b30 på samme tryk med e85.Og MYE skal gjøres med en m20 topp for og oppnå samme fløde som i en 24v s50 topp.
tmp Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Har selv en m20b27 som bremset 629hk, på feit blanding og snill tending, på vanlig 98 bensin. Den er riktignok bygd på kun gromme biter, men det går jo også litt på holdbarhet. Tror helt klart at tallene stemmer, og at det blir så mye effekt med e85.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå