Gå til innhold

Min E36 Coupe( SOLGT! )


Anbefalte innlegg

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

takker for det folkens, den var ikke ille i lakken da jeg gjore det samme på den året før. var igjen voks fra i fjord til og med. bruker ei dårlig maskin, men den klarer de omregningene jeg trenger så grei nok :)

merke på den husker jeg ikke desverre, står ikke noe på selve maskinen men kun på asken jeg har kasta hehe

Blir også handlet mye snacks til bilen fremover så da blir det litt anna utsende etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har lik smak når det gjelder valg av godprodukter! :) Hvis du ikke allerede bruker noen QD spray, anbefaler jeg på det STERKESTE Meguiars sin Ultimate Quick Detailer!! Vannet sheeter som F...! ;)

hehe er vel bare at det er de produktene som er best :) har den ligenes i boden jeg så den blir nok brukt fremover når jeg kommer på treff. men på grunn av kjøp av leilighet må jeg spare litt før jeg får kjøpe ting hehe. men felger og anna snack blir prioritert freover så kommer det mer bilpleie etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Liten update, Bilen har vel nå stått siden treffet den 19 juni, hjulageret mitt har blant annet begynt og få en veldig stygg lyd så begge hjulagerne bak skal byttes, står igjen å presse de gamle ut og sette inn de nye som skal gjøres i morgen. har også gått over den litt under og kun funnet rust en plass som vises på bildet. ellers skal bilen få ny bremseveske, olje osv. nye felger og justerbart er også i kikkerten :)

Vask av motor og div ble gjort før den ble satt inn

z6t7xg6oeosr7r5bd0ke.jpg

wt22l9iwekzfryqi3xz6.jpg

y839htxsqm789cmgcfuu.jpg

g6pnl3ygu4wb82fjo0tg.jpg

her er det eneste bilen har av rust som man kan se godt, ellers er bilen veldig pen under. men i løpet av vinteren tipper jeg dette er borte

pvm5ehwxnva5txm68255.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...