Gå til innhold

Min E36 Coupe( SOLGT! )


Anbefalte innlegg

Har da vert uten bil lenge og hadde egentlig planer om og vente med ny bil. det var til jeg kom over denne. dette er da en 1998 model 323. den har tre stk små bulker man kun ser i solen, ellers er det noen få stein sprut og noen riper. den er helt orginal uten om vinge og felger. vinge vet jeg ikke når ble satt på, men felger ble bytta når jeg handlet den. ellers er den ikke vinter kjørt noe som gjør at den er rust fri og helt strøken under også. ellers får dere bare komentere og spøre i vei.

og så klart noen bilder :wink:

323photoshot0705.jpg

323photoshotd0705.jpg

0dvmd3qkvxn1uu9j9t93.jpg

1oizd4jlu5m1tqs7oet4.jpg

1yzm1xgg5j8jassirpij.jpg

3gcldj9u63r7dbizybhc.jpg

fsj0xokeqjvrryal69fb.jpg

xn5v18f35d8672btn3vo.jpg

gjm7nvmliu7d8ktentis.jpg

xlpa1e3xp6zh2p1rnqz5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis! Denne likte jeg ;) Vingen må sitte! Nydelig farge også! Hvor fant du denne?

:)

takker for det. fant den på nettet. men jeg reiste nesten med en gang jeg fikk tak i selger og tok den med hjem. så var i trondheim og henta den der. ellers hadde han jeg kjøpte den av henta den i sveits får ett år siden. og den har blitt lite brukt etter den kom hit. det er også servicehefte på den helt til i dag så den har blitt tatt god vare på gjenomårene som man ser på bilen hehe. den kommer til hamar den 20 så da får dere sett den da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil Carl Haakon :) Bra den ikke er vinterkjørt for de har saltet mye her i Bartebyen i vinter :S

hehe nei har rakk ikke og kjøre den på saltet får han var på tur den tiden så da har jeg jo garanti på at den ikke er vinterkjørt også. men den skal heller ikke ut på vintern her heller. den blir satt bort i vinter gitt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...