Gå til innhold

Min E36 Coupe( SOLGT! )


Anbefalte innlegg

Gratulerer med finfin E36. Syns du skal la være å gjøre for mye modifiseringer, enkleste er ofte det beste (fineste). Hadde den vært min er det to ting jeg ville gjort, byttet til noen andre BMW felger, og senket den litt.

Fant en helt lik din bil, original m-tech med disse felgene og helt sikkert 60/40 senk, 328 i Tyskland for noen år siden. Syns det så meeget stilrent og fresht ut, syns det fortsatt. Men det er smak og behag

takk for det :) liker nok de felga der best av de orginale BMW felga. men har hatt tanken med nye. så vi får se hva som skjer etter hvert :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er litt enig med Geir Anders ang felger, men så er jo de du har Motorsport felger og de ser jo strøkne ut på bildene :)

Hva med pent brukt alcantara vader interiør da f.eks.

Koster sikkert en del, er vel ikke så lett å få tak i pent brukt og du berører jo orginaliteten som du snakket om. men pent hadde det blitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker de felga veldig godt. er de der og samme felga som du har jeg har mest sansen får på E36.

interiøret har jeg tenkt litt på. men det jeg har er jo 100% strøken, så er ingen vits og bytte det bare får det. også har jeg selv hatt vader og jeg synes de har veldig dårlig nakke støtte i forhold til orginal stolene. så må i såfall være ett par helt nye og strøkene. men tror nok det heller blir felger en nytt interiør :wink:

Er litt enig med felger, men så er det jo dette med å holde den orginal. Interiøret syns jeg er toppers. Eneste som jeg kunne forstått var vist du satt i vader i svart skinn ;)

vader i skinn er jo ikke noe serlig og sitte i synes jeg. alt får galt osv. men jammen meg de peneste stolene får det. men tror nok den blir slik den er inni siden den er helt 100% strøken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jeg liker ivertfal det jeg ser carl :wink: Strøkent motor-rom må jeg si! Ikke alle som bruker tiden på pussing der.. Interiøret ditt må vere i en spesiel farge kombinasjon? vertfal første jeg har sett med de fargene..

takker for det folkens :) det er vel de siste modelene av e36 som ble levert med det interiøret, tror det også kom i rødt om jeg ikke husker helt feil. liker det i vertfall veldig godt, pluss at det er null slitarser på det.

Pent motorrom ja! Og interiøret...sukk..er slikt jeg leter etter til touring det.. Liker de fargene der!

Ser du har en feilmelding på OBC..hehe

hehe jeg liker det veldig godt selv også, motoromet skal få nytt BMW deksel snart siden det har noe guffe på seg som har brent fast :(

og feilmeldingen er vel spylevæske siden jeg ikke har fått hatt på igjen det. har vel vert der siden jeg kjøpte bilen nå så må vel snart bli gjort hehe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...