ZhilleN Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Utrolig flott sted og vinterlagre bilen da gitt Er ikke plass til meg der også da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 På det ene bilde der du har vinterlagra bilen, ser det ut som det er en som bærer et batteri, det er vel ikke fra din bil håper jeg?? jo jeg som bærer batteriet mitt er det dumt og ta ut det? jeg var den siste som fikk plass der desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Hva tror folket om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Senk: Ja Oransje blinklys: Skeptisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Synes ikke det ble som dumt jeg da men smak og behag. vet du er glad i sota hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Synes ikke det ble som dumt jeg da men smak og behag. vet du er glad i sota hehe Hehe, har sansen for oransje og jeg. Men syns ikke det passa i det her tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Kva som er orginal på bilen ? Syns du bør holde utsendet på bilen din orginal. Men undelstell osv kan godt oppgraderes. Rekner med at det ikkje blir salg av bilen din !? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Gå for orange! Det ble sikkelig bra synes nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 bilen er nok orginal slik den er nå. står også at den er levert med hvite lykter i følge utstyrslisten. men vi får se hvordan det blir til våren. har ett sett med oransje blinkere så skader jo ikke og teste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Oransje tror jeg blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Blir nok tøft med orange ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 hehe blir nok til at jeg tester dette til våren da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Gå for det Tror jeg blir utrolig bra til den fargen på bilen din også ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Vurderer og gå for det samme på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Oransje blink på blå bil er jo genialt... Komplimentær-kontrast vet dere (=Farger som fremhever hverandre mest) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå