beianmotorsport Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 da har det blitt handlet inn div til bimmer`n div clips, slanger til kjølesystem. deksel over pedalene+ div småtterier så har jeg en go kompis som solgte meg 1stk m30b32 motor som er klargjort til turbo og overhalt+ 1 delemotor med topp og blokk+ en haug av m30 turbodeler for 2000kr kjekt å ha ekstra motor som er overhalt og klargjort til turbo. nå blir det bygging i vinter
beianmotorsport Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 kom en liten pakke i posten i dag også var ikke så mye men fikk nå gjort litt 10 propper til m tech sideskjørtene og panserwire.. i helga blir det hentet siste rest av div intriør under dash, ny framlykt og muligens så blir datasprutet ferdikoblet fant også ut i dag at jeg trenger minimum 15mm spacere fram for å få på oz cerez felgene, pga xyz frambremsene
beianmotorsport Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 da har jeg endelig klart å plage av far min orginal alpina girkule i tre har allerede kasta jalla drit girkula som sto i å fått satt den på bilder kommer i morgen, håper også at m-tech vingen kommer i posten da vurderer også sterkt å omlakkere den etter at jeg har sjekket "nylakkeringa" som forrige eier fikk gjort litt bedre, MEGET dårlig lakkerings jobb som er forsøkt rettet opp. sig over hele bakluka og taket har mange støvkorn.. blir det omlakkering så bilir det i en annen farge også
Lapin Kulta Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Ser dritbra ut det her! Fan digger e28!
beianmotorsport Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Skrevet Desember 11, 2009 Ser dritbra ut det her! Fan digger e28! m-tech vingen kom i posten i dag skal ta bilder når jeg har fått satt den på men savner fortsatt en m-tech front.. noen som har en å selge?
beianmotorsport Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Skrevet Desember 12, 2009 alpina girkula montert m-tech vingen kun prøvemontert
beianmotorsport Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 da har turbo motor nr 2 kommet i garasjen også
beianmotorsport Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 Herlig, B25 eller? nope m30b33 som er nyoverhalt og klargjort for turbo. mangler kun bunnpanne foreløpig, men en kompis har en delemotor liggende med bunnpanne.
beianmotorsport Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Skrevet Desember 20, 2009 da har jeg etter lang tenketid bestemt meg for å hel lakkere bilen, så har nå begynt demontering av alt igjen. skal også bytte ut alt det elektiske i bilen, da det ikke var helt bra det som jeg hadde satt i + at det var fra en 518i, så jeg hadde ikke check panelet. skal også få lakkert motorrom så motor blir tatt ut. har ikke bestemt meg helt for farge på bilen enda, eneste jeg vet er at det ikke blir den fargen som er.. så dere kan gjerne komme med tips på farge har tenkt på noe svart candy med rød base eller blå.. vurderer også å sveise inn halvburet jeg har liggende til den. og om noen har en m-tech eller en annen front til e28 liggende så rop ut
beianmotorsport Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Skrevet Mai 29, 2010 da har jeg endelig etter ca 4-5 mnd venting og masing endelig fått m-tech frontfangeren til bilen:-) har også bestemt meg for hvilken farge den skal få og "ny" motor skal bygges å være klar om noen år.. s38b36 turbo.. holder på med "familievogna" e34 520 touring som ombygges til m5 som må være ferdig til oktober når jeg blir far for første gang, så nå er dette prosjektet satt på is en liten stund. skal se om jeg får tatt noen bilder etterhvert igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå