hermok Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Skulle nettopp ut å sjekke opp dekket høyre bak fordi det ser ut som det lekker. Satt meg inn og fikk ikke start . Bilen bare knepper flere ganger uten noe tenning. Hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermok Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Virker som starteren ikke slår inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Svakt batteri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 For lite strøm på batteriet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermok Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 ringte verksted og de sa det samme.. må vel til med startkablene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Vær forsiktig med startkablene. Ta de av med en eneste gang bilen starter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermok Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 ok, han sa man bør la bilen gå tilkoblet i 5-10 min også før man prøver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermok Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 Ny nedtur! Byttet batteri, og alt var ok til i dag. Starter ikke, bare knepping. Batteriet må lades i følge indikator. Naboen (pensjonert mekaniker) målte om den stjeler strøm, men nei. Betyr dette verksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnny120000 Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Du må måle om den lader først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 kan jo være børstene på dynamoen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermok Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 Ja den ladet vist slik den skal. Hvordan kan jeg sjekke børstene på dynamo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Husker at eg hadde noko problem med det ein gong for lenge sida. Meine det var start motoren eller noko som tappet batteriet. Byttet først dynamoen men det funket ikkje - så byttet eg start motoren og vips så var problemet vekke. Merklegeste problemet eg har hatt ever. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermok Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 Var på verksted og de fant ikke feilen siden den kommer og går. (periodisk utlading) Er det vanlig at man kan skru på radioen når nøklene ikkke står i. Lysene foran og bak (angel eyes) kommer også på om jeg vrir på blinkers. Skal det gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermok Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 Bilen lader forresten som den skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Ja,radioen skal kunne slås på uten nøkkel i. Og om du setter på blinklys uten tenning kommer parklys på den sida du blinker til på. Det er ikke lys i bagasjerom eller lignende som står på da? Vanskelig med slike periodiske feil gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå