Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jeg, nei... bare en god forbruker av det ;-)

hehe ^^ og som vi har skrevet, har du litt ekstra riper, kan du bruke scratchX 2.0 for å fjerne de groveste ;-)

Skrevet

Tenkte eg skulle prøve den på bilen i linken under her :lol: Kansje den groveste padden?? og litt claying...

Men sånn "seriøst" clayer du hele bilen eller kun der den kjennes litt ru??

Skrevet

clayen bruker jeg når jeg kjenner at lakken er "ru" små hakk som peker utover og slikt... rett og slett dritt som sitter PÅ lakken...

pleier somregel bare å claye fra vinduer og ned, ofte bare bak på min, da e36 har en tendens til å blir SVÆRT skitne fort bak der ;-)

Skrevet

Trikset er at om bilen er veldig skitten så tar du clay over hele bilen, for å få vekk all dritt. Er den ikke så veldig skitten tar du likevel clay over hele bilen siden det likevel går så fort med ren bil hehe Det er ikke så dyrt egentlig, og det blir veldig bra. Men er du litt gjerrig kan du jo bare ta de verste stedene (bak hjul og på bakfanger/bakluke)

Går du på med grove slipemidler og grov pad er det lurt å gå over med finere midler/pads etterpå for å fjerne kjørespor og hologrammer

Skrevet

Både Scholl og Menzerna skal ha både veldig gode poleringsmidler og puter, så er absolutt noe som kan være verdt å teste ut om du vil legge litt penger i produktene dine.

Meguiars.no fungerer jo, men skal du bestille mye kan du jo bestille fra utlandet!?

Jeg skal sannsynligvis snart sende en bestilling fra England eller USA, så hvis du vil kan jeg ordne en pakke til deg? Må jo sende det i posten igjen her i Norge, men sparer jo mye på porto fra utlandet :wink: Send meg gjerne en PM

Skrevet
ja, er der jeg har blandet litt... aldri prøvd det selv, bare lest om at DR_snurre likte den måten... men muligens jeg husker feil :-P

Jeg sa vel at jeg la Carnauba step3 oppå TechWax, gjorde jeg ikke? =) Var dette jeg gjorde før høstmønstringen ifjor også.

Step3 har jeg ikke brukt hittil iår pga Ultimate Quick Detailer'n er så pervers full av carnauba! ;)

Skrevet

Har just kjøpt en godvoks med 53% carnauba.... Kan nesten ikke vente på en anledning til å teste den! :D

Skrevet
Har just kjøpt en godvoks med 53% carnauba.... Kan nesten ikke vente på en anledning til å teste den! :D

åssen da? :-D

Skulle fått sammen 20stk til å spleise på divine voksen og deretter tatt verdens råeste photoshoot

ja, haha :-) men den må nok testes med årene ;-)

noen formeninger om cuttingen btw?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...