Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 296
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Prøvekjørte en tur i går.

Gikk absolutt ikke godt :P

Så kommer til å sette den bort for å få alt ordentlig justert osv...

Grenrøret var rødt etter 5 min kjøring, noen som vet why? :P Kjørte ikke hardt i det heletatt.

Skrevet

Grenrøret var rødt etter 5 min kjøring, noen som vet why? :P Kjørte ikke hardt i det heletatt.

Vil tro at det fordi det var varmt, kanskje?

:lol::P

Skrevet

Spacere? :o Trenger jeg det altså?:D Hehe. Hva er normal ET på E30?

Tror det kan bli rent og fint. Planer om noe orginalt stæsj etterhvert også for å få "ned" bilen litt til

Skrevet

Om det er kina -grenrøret du bruker så blir det fort varmt. Tynt og spinkelt gods.

Om du ikke har så monter for all del air/fuel måler slik at du vet du er på riktige siden, og ikke kjører den magert (da blir det også veldig fort varmt..)

Er nok en ide å få justert den skikkelig ja.

Han camxer her inne har jo en LC-1 BB lamda for salg..

Skrevet
Spacere? :o Trenger jeg det altså?:D Hehe. Hva er normal ET på E30?
Jupp. Mener å huske de 7,5" ET20 eller no? Isåfall har jeg det samme på mine alpina reps, og det ser iallefall ikke bra ut bak :)
Skrevet
Okei :D ja stemmer det. Hvor mye spacer du bak?

Har ikke spaca ut noe, men skal ha 15mm spacere bak før jeg en eller annen gang monterer dem på bilen igjen :) Det funker uten å måtte valse også.

Skrevet

Jeg har org. hjulbuer rundt om, og høyden på dette bildet er egentlig for lav foran. Hvis jeg skal snu må bakken være 100% plan hvis det ikke skal subbe, noe som kan være skummelt hvis du ikke er veldig, veldig forsiktig(fare for å brette ut forskjermen på en lite hyggelig måte). Mao. hvis du bruker bilen daglig så kommer du til å bli drit lei :P Dette er da med 205/40 dekk. 195/40 så blir du nok kvitt det problemet trooor jeg.

Bak ser du at det er så god plass at det ikke ser bra ut :) Kunne med fordel vært lengre ut foran også, men det går iallefall ikke med 205/40 som sitter der nå, hehe.

IMG_9593.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...