Toralfen Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 nydelig:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Prøvekjørte en tur i går. Gikk absolutt ikke godt Så kommer til å sette den bort for å få alt ordentlig justert osv... Grenrøret var rødt etter 5 min kjøring, noen som vet why? Kjørte ikke hardt i det heletatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Bilder av felgzzz? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Prøvekjørte en tur i går.Gikk absolutt ikke godt Så kommer til å sette den bort for å få alt ordentlig justert osv... Grenrøret var rødt etter 5 min kjøring, noen som vet why? Kjørte ikke hardt i det heletatt. Vil tro at det fordi det var varmt, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Jaaa, men hvorfor det ble så varmt Har noen bilder. Men ikke veldig bra Ser liksom ikke mye der de står på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Store planer om Bmw merker i senter bare så det er sagt ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Absolutt flotte felger. Nice! Husk spacere når du skal montere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Spacere? Trenger jeg det altså? Hehe. Hva er normal ET på E30? Tror det kan bli rent og fint. Planer om noe orginalt stæsj etterhvert også for å få "ned" bilen litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Prøvekjørte en tur i går.Gikk absolutt ikke godt Så kommer til å sette den bort for å få alt ordentlig justert osv... Grenrøret var rødt etter 5 min kjøring, noen som vet why? Kjørte ikke hardt i det heletatt. Om det er kina -grenrøret du bruker så blir det fort varmt. Tynt og spinkelt gods. Om du ikke har så monter for all del air/fuel måler slik at du vet du er på riktige siden, og ikke kjører den magert (da blir det også veldig fort varmt..) Er nok en ide å få justert den skikkelig ja. Han camxer her inne har jo en LC-1 BB lamda for salg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Setter bort hele skiten, enten til Ksr eller FMS Bare spare penger først ;D ahe. Skal ha en slik måler ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Spacere? Trenger jeg det altså? Hehe. Hva er normal ET på E30? Jupp. Mener å huske de 7,5" ET20 eller no? Isåfall har jeg det samme på mine alpina reps, og det ser iallefall ikke bra ut bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Okei ja stemmer det. Hvor mye spacer du bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Okei ja stemmer det. Hvor mye spacer du bak? Har ikke spaca ut noe, men skal ha 15mm spacere bak før jeg en eller annen gang monterer dem på bilen igjen Det funker uten å måtte valse også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Okei Flott flott, ingen fare foran heller vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Jeg har org. hjulbuer rundt om, og høyden på dette bildet er egentlig for lav foran. Hvis jeg skal snu må bakken være 100% plan hvis det ikke skal subbe, noe som kan være skummelt hvis du ikke er veldig, veldig forsiktig(fare for å brette ut forskjermen på en lite hyggelig måte). Mao. hvis du bruker bilen daglig så kommer du til å bli drit lei Dette er da med 205/40 dekk. 195/40 så blir du nok kvitt det problemet trooor jeg. Bak ser du at det er så god plass at det ikke ser bra ut Kunne med fordel vært lengre ut foran også, men det går iallefall ikke med 205/40 som sitter der nå, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå