Melkvik Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Nærmere =D Skrudd i dag ihvertfall ;D Fyllt på olje, montert fronden. Driver å monterer innerskjærmer (= Hååååper på start i morra =DDDD!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 NÅ har jeg prøvd å starte ;D Montert ALT Untatt målere og brakett til kjølevæsketanken jeg måtte flytte Den starte jo i for seg men, hørtes ut som ei snekke =p putt putt putt Ringe flissundet og litt div nå i morra for å skaffe time til justering. En bagatell var det jo også plass til, hadde ikke dratt til oljefilteret HELT så pumpa 2-3 liter olje ut på gårdsplassen ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 he he:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 De kommer til å chippe bilen, antar jeg =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 Så langt kom jeg i år (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Får du til å skjule ic med den orginale leppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Det er ett pitte lite problem. Men skal prøve å få en kompis av en kompis til å støpe noe i glassfiber ut av leppa jeg har. Må få skjult den ;D Savner bilen som nå står møkkete og fryser på Haslemoen..... Hmmmf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Tøft Clerion! Blir kult å se den til sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Håper du får sett den da Hehe, håper det blir kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Dette blir bra Johan! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Det er ett pitte lite problem. Men skal prøve å få en kompis av en kompis til å støpe noe i glassfiber ut av leppa jeg har. Må få skjult den ;DSavner bilen som nå står møkkete og fryser på Haslemoen..... Hmmmf Hehe:P bruker min på vinters jeg:p har ikke garasje der jeg bor nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 Håper det Håvard (= Hehe, kjørte den bort med sommerskoa på jeg. Så fort veien er bar skal den ut igjen og på FMS, eventuelt annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_rune Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 knall fin bil:) min mening er at det eneste du trenger er 9#16 felger:) blir sinnsykt rått å fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2010 Hadde Borbet A, men solgte dem Syns ikke de var noe fine på bilen. Liker egentlig di orgnale best^^ Bilen skal være nøytral. Kommer til å klaske på ett 316i eller 318i skilt og vente på 2er golfer som skal kjekke seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå