Clerion Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Okei, mulig å få strekkt på 195 da? Faen, vurderer å reversere hele turbodritten igjen. Møkklei egentlig Får heller kjøpe meg racerbil når jeg har råd tror jeg..... Synd nå som det er borra hull til kjølevæsketanken og faens oldemor ..... Selge møkka som prosjekt ve ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Har nettopp satt på 195/40 på noen andre 7,5" felger jeg har kjøpt. Det var ikkeno problem overhodet. Blir litt strekk, men det er bare litt. Hehe..skjønner turbodilemmaet. Ikke selg da. Da gidder jeg hvertfall ikke å passe unger neste gang du skal ha det moro på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Haha ;D Neeei, gjør nok ikke det. Men vurderer sterkt å plukke av stæsjet å selge det. ENDEL mindre jobb å ta det av enn å sette på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toralfen Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 ta av å selg dritten. kjøp deg en 325/ 2.7 motor med litt ekstra krydder så har du en nydelig bil med 200 suge hester, det er fint i en liten bil som en e30:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 Har 195-45-16" og 9" Å det er meget fint strekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 23, 2010 Forfatter Share Skrevet September 23, 2010 Haha, rått. Ja turboen går nå faktisk. Sprite den opp litt utseendemessig istede. Begynner vel demontering allerede i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Da er den foreløpige planen klar. Demonterer turbo iløpet av uka. Må kjøpe inn bunnpanne uten oljeretur så er det tut og kjør igjen. Ellers skal pengene for turbostæsjet og en M3diff jeg har liggende brukes på: Få på 325 understell. Coilovers. Dekk på felgene. Orginalt stæsj med M på Drømmer også om M-interiør eller skinn i beige. Får se får se. Bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Angående den M3-diffen så kan jeg og du bli enige om noe... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Tell me ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 At jeg får en diff, og du får penger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Skal nok ordne det : * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 Intercoolerfri front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 Fikk i går demontert eksos, turbo, feed og kjølevæsketank. Fikk også tak i en delemotor med kasse for 500 spenn ;D så da er ny bunnpanne og slangene jeg trengte ordna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Ser bra ut, meget braaa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 Gleder meg til å kunne kjøre igjen kanskje allerede til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå