316 Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Vi skal vel få tatt en tur på lørdagskvelden Hehehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 Jafaen ;D Ahe. KLar jea.... Er faktisk mulig jeg får skrudd ferdig til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Hvem/hvor får du delemotoren fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 En kompis som tilfeldigvis hadde en stående i en låve 2 km unna meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 En indikasjon på hvordan det blir med nye rims ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 http://images.bimmers.no/files/ij6dymnwsfa2br7203pm.jpgEn indikasjon på hvordan det blir med nye rims ;D Oi, fa**. Ble bakfelgen så skjeiv! Orker ikke akkuratt nå, men kan rette det opp igjen senere viss det går greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Går greit ;D duger forsåvidt slik også for min del, hehe. Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Begynne å sette oppoigjen motor nå. Fått innsugsbelg og de vacumslangene jeg har klippet og kasta. Bunnpanne skal på og forhåpentligvis har jeg bil igjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Bunnpanna blir montert søndag. Eksos og innsug iløpet av neste uke, mest sansynlig klar bil til neste helg Blir også dekk på felgene samt spacere da jeg nå har solgt turbo-kittet ;D Blir gøy å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Great! Dim. på dekk og tykkelse på spacer går du for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 205/40/17 15 bak som du sa og usikker foran. Ide? ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Hvis du skal ha 205/40 foran også så anbefaler jeg ikke spacer i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 Okei Men da kjører vi 15 bak å ser hvordan det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Do that Da skal det gå akkurat uten at du subber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 Hadde vært bra ;D Lurer litt på coilovers etterhvert også. Får dem jo nedi 4000 spenn for paret med Tüv så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå