Clerion Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Vært i Elverum nå å hentet ringer til orginale eksosen. I dag blir det liv i bilen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Den lever!!!! Opp tidlig i morgen for å ta bilder<3<3<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2010 Fikk ikke tatt bilder ;D Glemte å oppdatere. Bilen står nå trygt til vinterlagring. Gleder meg til våren ;D Til våren: Montere Startec baklykter Film-sote tåkelyktene Få gummi på de nye 17 tommerne og få spaca dem på bilen Emblemtrimme litt ;D Håper at stucken holder seg når den får nye sko så jeg slipper å senke den enda mer. Om økonomien tilsier det ser jeg ikke bort fra at det kan komme noe M-tech 1 stæsj i posten etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Gleder meg til våren, Wohooo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Bling bling. Eksosen ser litt artig ut på bilde, type dieseleksos ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Ja ;D Var når Turbo`n enda satt på. Lagde slik dieselstuss^^ Startec og 17"!<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Kan ærlig innrømme at jeg har dårlig syn, men jeg mener sterkt at det er noe feil med hjulene dine! Er det en slags type ovale dekk du har hatt på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Jeg som er 50-50 blind? Det var helt i begynnelsen.. jeg var veldig dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Bildet er redigert Winchester ;D Bare for å få en feeling av de nye felgene^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 I know. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Men, spørsmål.... Lurer på å tinte frontlyktene med film. 3 alternativer: Tinte tåkelyktene sorte Tinte tåkelyktene gule og la resten være sort Tinte tåkelyktene og 2 av frontlyktene gule ? Ka du tru? Har sorte DE, sorte sideblink og nå blir det Startec til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Hmmm.. Det der ville jeg prøvd ut i Photoshop først, slik at du har en liten anelse om hvordan det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Ja kanskje lurt det Har mest tro på det siste ;D Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 Da har bilen blitt hentet. Hentet den Torsdag 7. April og siden da har den fått julegava si fra 316. Startec baklykter Får ikke lasta opp noen bilder nå så får ta en sjau når det funker og jeg får tatt noen ordentlige bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Cool. Blir gøy å se den med ny-felga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå