Torek Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Mer senk og spacere bak så er du good to go!! Er all chromen så blank som den ser ut til?? Vakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Njaaaaaaaaaaa. TJa, er noen riper her og der. Men blank er den ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Tøffing dette her! Ikke helt fan av sorte taillights på sort bil ogLitt ned i rumpa så er du der! Er startec Skal slenge ned rompa nesteår og få på M-techflapp på luka Da blir effekten av de sorte lyktene litt mindre. Er heller ikke så sorte som de ser ut ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Johan, nå får du få ut noen bilder fra 2011 ! Kan hjelpe deg med et: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 Åhå, har du fler? var fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 Skal få lagt ut bildene fra når jeg hadde vaska før jeg vinterparkerte, snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Prøve med oransje blinkers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Nomnom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Kebab<3 Planer for 2012: 60 Fjærer Bak (snart i hus) Spacere på bak 15mm Ny grill og nyrer (chrome) Gule pærer i nærlys, tåkelys og park Panser-bh Skvettlapper foran og bak om det lar seg gjøre med 60/60 senk vindskjerming på takluke og vinduer (kanskje) M-list på bakluka Dette er ting jeg skal hamstre igjennom vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Lyktensenken må gå Men ellers ser bilen veeeldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Syns egentlig den blei feit med lyktsenken jeg Ser gammel og sær ut ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 Trur jaggu det blir nye felger til sommer`n også hvis staten er snill og gir meg tilbake det jeg har betalt for mye i skatt Så hvis noen er intr i å kjøpe til våren er det bare å skrike ut da ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Hva skal du ha nå? Something oldschoolish? Som bilen fortjener ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 Kanskje ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå