ervik Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Blir slått av hvor gjennomført bilen ser ut! Sort/krom, ikke noe dilldall! Liker det svært godt! Men vær snill og drit i panser-bh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Trur jaggu det blir nye felger til sommer`n også hvis staten er snill og gir meg tilbake det jeg har betalt for mye i skatt Så hvis noen er intr i å kjøpe til våren er det bare å skrike ut da ;D Kan være interresert jeg Du kan jo si ifra når du skal selge dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Takk takk Rører ett vinterkaldt BMW-hjerte. Panserbh`n hmmmm, har lyst til å prøve, se hvordan det er. Får nok alltids solgt den igjen om det skulle skjære seg helt. Men noe jeg har VELDIG lyst på er skvettlapper Foran og bak. Men finner bare til face evt bare bak Gleder meg til April! Hvis våren kommer slik den gjorte i år. Skal si ifra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Du kan jo låne bh'n min da, så du slipper å kjøpe en selv om du finner ut at du ikke vil ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Det funker Glemte at du hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Da er bilen hentet og våren er her Godgutta mine. I morra blir det 60 fjærer bak også samt 15mm space per side. Håper det blir naijs. Får prøve Bh`n din snart Mads ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 I dag ble det utvendig vask og polering, oppdaget også en steinspurt på panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 I daaag blir det med senk og spacere bak ;D Blei ikke noe forrige torsdag fordi mekanikern "min" hadde sesongstart i fotball og måtte prioritere det ;D Kommer tilbake i kveld med før/etter bilder, så blir skjebnen for felgene avgjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Veldig pen bil! Egentlig bare bra at det gikk skeis med turbo bygget spør du meg. Alt for fin bil til å bygge om å hore ut. Og hvis jeg skal pirke på noe, så må det bli lyktesenken. Det er ukult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Tja ^^ kanskje jeg skal prøve å fjerne de igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Tror det blir sweet jeg. Tar med brøstholdern i dag så du kan prøve'n! Men bare hvis bilen din er ren!!! Har nettopp vaska BH'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Blir naijs ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 Syns det ble dritdigg Tok et partre kjappe i dag tidlig, møkkete bil men. Før Etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå