Torek Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Rett før vi dro på streetmeet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Hehe, badass. Liker de felgene godt, hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 takk=D kult bilde. Hehe lyst på større Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Sweeet =D sleng ut de du har a^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Har dessverre ikke flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Hehe okei^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Jøss, fått med et lite gangsterbilde av meg i pasasjerstolen og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 Fikk PM av a-dekk i går, turbokittet er på vei =D Har også fått kjøpt 535 LMM og dyser så er i gang med innhandlinga til snikbygget. Om jeg skal prøve å få det godkjent eller ikke er jeg enda i tvil om... Fordelen med å prøve er at det KAN gå bra, ulempen er at om det ikke går bra vet de at det er noe på gang =p Har bestemt meg for å selge MtechII kittet også. Liker bilen for godt utseene messig nå til å kunne røske av det orginale for så å sette på glassfiber`n. Ellers kikker jeg litt på felger om dagen. Syns disse er ganske snasne, spørsmålet er hvordan de blir på E30. Bilen er forholdsvis blank og har jo endel crome så. Men vet ikke. Moda Corsa Ice og MOMO FXL i svart er også alternativer jeg har sett på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Bilen din kler bedre felger enn det der, det vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 Hehe =p penger det står på. Mulig jeg dropper felger denne sesongen også. Hmmm Forslag? =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 GS selger jo noen BBS LM/RS/RM-whatever Replika i 17" da. De er niiice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /45602.jpg Disse du tenker på? =p http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /45945.jpg Disse var faktisk søte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 http://www.bmwccn.no/hedmarkogoppland/i ... Itemid=12# Bilde fra CCN på Hamar i helga =D Får mest sansynlig fønerkit i dag, foreløpig ser det ut til at montering skjer i uke 28 ( : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Fikk turbokit i går, fikk også ett kick så jeg tok turen til Torshov, handla inn forsterker, litt kabler og dilldall samt kondensator og fiksa anlegget, spiller greit nå, men har enda problemer med å få lyd bak. Skal prøve litt gaining på forsterker i dag. Skulle også ordne meg tidsriktige skilter til bilen, men da måtte jeg visst vente til den var veteran ;( Ellers blir bilen å finne i Oslo i dag mest sansynlig, ser ut til at det blir en tur på "stripa" treff i gatebilregi på Ullern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå