Gå til innhold

Min E30 320i 1985 Nye felger S20!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 296
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk PM av a-dekk i går, turbokittet er på vei =D

Har også fått kjøpt 535 LMM og dyser så er i gang med innhandlinga til snikbygget.

Om jeg skal prøve å få det godkjent eller ikke er jeg enda i tvil om... Fordelen med å prøve er at det KAN gå bra, ulempen er at om det ikke går bra vet de at det er noe på gang =p

Har bestemt meg for å selge MtechII kittet også. Liker bilen for godt utseene messig nå til å kunne røske av det orginale for så å sette på glassfiber`n.

Ellers kikker jeg litt på felger om dagen.

lf8djew5bn74wurpgqae.jpg

Syns disse er ganske snasne, spørsmålet er hvordan de blir på E30. Bilen er forholdsvis blank og har jo endel crome så. Men vet ikke.

Moda Corsa Ice og MOMO FXL i svart er også alternativer jeg har sett på.

vqb6va6wiyxaidogo4g3.jpg

9kjsr74zntaqddymkkxn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk turbokit i går, fikk også ett kick så jeg tok turen til Torshov, handla inn forsterker, litt kabler og dilldall samt kondensator og fiksa anlegget, spiller greit nå, men har enda problemer med å få lyd bak. Skal prøve litt gaining på forsterker i dag.

Skulle også ordne meg tidsriktige skilter til bilen, men da måtte jeg visst vente til den var veteran ;(

Ellers blir bilen å finne i Oslo i dag mest sansynlig, ser ut til at det blir en tur på "stripa" treff i gatebilregi på Ullern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...