winchester Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Hva mener du med "tidsriktige" skilt? Bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Vanlig skilt, uten det jævla "eu" feltet og med gammle typen bokstaver. kommer til å bestille meg fra der jeg kjøpte skilter nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Ah, hehe. "clean" ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Stemmer =p ikke jalla Men dama på vegvesenet kunne tilby meg den aller nyeste typen da, de flotte blanke plastikkskiltene =p..... takket pent nei og gikk. Blir noen bilder i kveld på stripa, slenger ut noe i morra (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 Fra "stripa" i går på strømmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Dar har jeg begynt turbobygging Dag 1: Demontert fronten, lurer nå på plassering av IC og hva jeg skal gjøre med kjølevæskebeholderen, om det blir trangt og drit. Bilder kommer vel etterhvert (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Tenkt noe på hvor du skal ha oljeretur da? Mange som borer hull i blokka til dt. Skal være en fin plass til dt i forkant av motor, på høyre side rett over bunnpanna mener jeg. Må huske å ta av bunnpanna når du borer, så du slipper å få jernspon i motoren. Ps. Husk att du må koble veivhus ventilasjon fra gass spjeldet. Ellers trykker du luft inn i topplokket:p Og husk att det er feil komp på disse motorene i forhold til facelift motorene, så ikke lad på så my trøkk MAX 0.5 kanskje;-) hvis du skal ha d holdbart:-p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Tenkte å lade rundt der ja (= Skal ikke ha noen banebil, men noe mer morsomt enn 320i^^ Det med veivhuset du snakka om, kan du utdype den litt? Hvor koble hva? Hehe Takk for bra svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Altså den slangen som går i fra toppdekselet og innpå gass spjeldet, den må du koble i fra:) For hvis ikke kommer jo den lufta som du trøkker innpå gassjeldet til å ta veien om den slangen og trykke luft innpå toppdekselet hvis du skjønner:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Jeg skjønner =D takk for svar, skal gjøre det med det samme. Har nå fått sveisa downpipe, eksosen er egentlig klar til å kobles, mulig jeg må kutte noen rør litt, men alt den veien er egentlig klart Har såvidt begynt å skjære ut hull til IC rør, fortsetter på det i morra når jeg har fått tak i hølbor, dremelskivene ryker så satans fort =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Ta noen bilder av framgangen da:) Alltid morro å se forskjellige løsninger på ting:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Skal knipse litt i helga^^ Har saget ut hull til intercooleren på ene sida i dag =p Q-tools hullbor er noe.....herk =p Men fikk det til å virke etterhvert =D Slagdrill anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 ble det noen bilder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 Har ikke fått tatt så mange =p Skal ta etterhvert =p Min kjære far kapper bolter^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 fått laga olje retur nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå