Gå til innhold

Min E30 320i 1985 Nye felger S20!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 296
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Tenkt noe på hvor du skal ha oljeretur da? Mange som borer hull i blokka til dt. Skal være en fin plass til dt i forkant av motor, på høyre side rett over bunnpanna mener jeg. Må huske å ta av bunnpanna når du borer, så du slipper å få jernspon i motoren.

Ps. Husk att du må koble veivhus ventilasjon fra gass spjeldet. Ellers trykker du luft inn i topplokket:p

Og husk att det er feil komp på disse motorene i forhold til facelift motorene, så ikke lad på så my trøkk MAX 0.5 kanskje;-) hvis du skal ha d holdbart:-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså den slangen som går i fra toppdekselet og innpå gass spjeldet, den må du koble i fra:)

For hvis ikke kommer jo den lufta som du trøkker innpå gassjeldet til å ta veien om den slangen og trykke luft innpå toppdekselet hvis du skjønner:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner =D takk for svar, skal gjøre det med det samme.

Har nå fått sveisa downpipe, eksosen er egentlig klar til å kobles, mulig jeg må kutte noen rør litt, men alt den veien er egentlig klart

Har såvidt begynt å skjære ut hull til IC rør, fortsetter på det i morra når jeg har fått tak i hølbor, dremelskivene ryker så satans fort =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...