Clerion Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 Jeg har 535-dyser og ei 044-pumpe liggende (= sååå, blir nok til at jeg setter det på først som sist, ihvertfall dysene, pumpa monteres utvendig så da må jeg spare litt penger først^^ Kittet er kjøpt på A-dekk Til deg Fliid, greit med meninger, jeg har også mine (=..... Selv om ting ikke er MENT å være sånn, kan det bli bra. Hadde alle vært som deg hadde verden vært ett rimelig stusselig sted, sorry meg..... "Det går ikke, for det skal ikke være sånn" Sett mye her inne som ikke er etter boka, og det er faktisk jævli mye pent ; ) Men tar meg ikke nær, oooog hadde jeg først bestemt meg, hadde jeg ikke ombestemt meg av din kommentar (= Takk for meg<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Hm, dumt at du skal reagere slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Mtech 1 = preface Mtech 2 = facelift slik er det bare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 Er dummere at det er uskrevne regler på hvordan ting "skal" være syns jeg =p Men samma. Takk for svar, men neitakk. Greit å si meninga si og hadde det kommet "hmmm, det tror jeg ikke blir så fordi derfor" så hadde pipa fått en annen låt Men når noe er feil "fordi det er slik" da blir jeg litt irritert, for det er tross alt for dumt. Hadde alle tenkt slik så hadde vi fortsatt kjørt T-ford (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Forstår det at det kan være frustrerende å få svar som du tror er grunnløse. Men du reagerer veldig kraftig på kritikk for planene dine. Det er kritikkverdig. At du vil prøve noe du tror du er alene om i Norge, det står det respekt av. Jevne hjulbuer (i høyde) og en annen lengde på hekken, det er noe jeg ikke tror kommer til å harmonere. Chrome lister er og noe jeg er meget skeptisk til, det er noe man normalt sett ikke ser til M-techII. Og i mitt hode, så harmonerer ikke dette heller. At du vil "ødelegge" en slik klassiker, det er opp til deg. Du er på ett forum, lær deg å takle de tilbakemeldinger du får og heller svar høflig, hvorfor kommentaren var slik den var, det kan du spørre vedkommende om. Jeg ser og at jeg svarte deg vel noe kort tidligere. Jeg svarer ikke, for morroskyld. Det er for at du skal slippe å ta deg bryet med arbeidet du må til med for å få M-tech'n til å passe på bilen. Forøvrig, at du kaller meg nå til de grader en original fantast (slik tolker jeg dine utsagn) er nå ikke helt sant. Undertegnede har montert M50 i e30 og monter EVOII leppe på en standard E30. Dette er da ikke originalt og det er da noe jeg kan kalle " eksperimentelt" . Du bjeffer opp feil tre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 Forstår det at det kan være frustrerende å få svar som du tror er grunnløse. Men du reagerer veldig kraftig på kritikk for planene dine. Det er kritikkverdig. At du vil prøve noe du tror du er alene om i Norge, det står det respekt av. Jevne hjulbuer (i høyde) og en annen lengde på hekken, det er noe jeg ikke tror kommer til å harmonere. Chrome lister er og noe jeg er meget skeptisk til, det er noe man normalt sett ikke ser til M-techII. Og i mitt hode, så harmonerer ikke dette heller. At du vil "ødelegge" en slik klassiker, det er opp til deg. Du er på ett forum, lær deg å takle de tilbakemeldinger du får og heller svar høflig, hvorfor kommentaren var slik den var, det kan du spørre vedkommende om. Jeg ser og at jeg svarte deg vel noe kort tidligere. Jeg svarer ikke, for morroskyld. Det er for at du skal slippe å ta deg bryet med arbeidet du må til med for å få M-tech'n til å passe på bilen. Forøvrig, at du kaller meg nå til de grader en original fantast (slik tolker jeg dine utsagn) er nå ikke helt sant. Undertegnede har montert M50 i e30 og monter EVOII leppe på en standard E30. Dette er da ikke originalt og det er da noe jeg kan kalle " eksperimentelt" . Du bjeffer opp feil tre nå. Kanskje du skal lese hele tråden før du skriver slike meninger? (= Jeg har ett komplett Mtech 2 kit liggende fiks ferdig til preface..... Som nevnt noen ganger før her. Greit å komme med kritikk, men slik du skrev det istad, var det grunnløst og utrolig lite utdypende. Men takk for ett mer utdypende svar nå da ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Å, noe jeg har gått glipp av ? Har du ikke chrome lister, har du ikke preface, har du ikke ett kit som brettes over original fangere ? Grunnen har du fått nå, så mitt første innlegg var overhodet ikke grunnløst. Jeg har poengtert at innlegget var noe kort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Fliid, had a bad day ? Kom hit så skal du få en klem : D Så kan vi snakke e30 i mangfoldige timer! 6-packen er kald! Og garagen er snart på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Bad Hair day, kanskje? : P Hehe, nei. Forstår trådsarters frustrasjon godt, men poenget var igrunn at man må tåle å høre at ikke alle deler ens synspunkt. Evo II på touringen var ett no no, i bunn å grunn. Og ikke alle som liker den nå heller. Men det spiller jo ingen rolle, legger den fortsatt ut på nettet til alles skue og tar kommentarene som kommer : ) De negative, er som alltid velkomne de og ; ) Om jeg har virket krass og ublid i inleggene, så beklager jeg det. Har en strålende dag : ) Trossalt vasket E30 ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Clerion: Grunnen til at jeg skrev det er egentlig å spare deg for mye bry når du skal montere dette. Det vil egentlig bare se ganske rart ut, og vanskelig. Men for all del, kjør på, og overbevis meg om at jeg tar feil! ingenting er bedre enn det! du bør respektere at andre har meninger også da, det virker jo som om du ikke er åpen for innspill i det hele tatt, og at det vi andre sier her er fullstendig bullshit.. Uansett Lykke til med montering! Mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 hylle, deler vi den samme hjernen i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 : D Jeg bare gliser jeg ! Savner bilen min jeg, når jeg tenker meg om sitat: "Trossalt vasket E30 ; )" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Savner bilen din? Hvor er bilen din? Greit du er lappløs, men kvittet deg vel ikke med E30'n av den grunn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 Å, noe jeg har gått glipp av ? Har du ikke chrome lister, har du ikke preface, har du ikke ett kit som brettes over original fangere ? Grunnen har du fått nå, så mitt første innlegg var overhodet ikke grunnløst. Jeg har poengtert at innlegget var noe kort. Som DU kanskje burde visst så er "komplett" komplett.... Dette inkluderer også DØRPANELER, noe som gjør at chromelistene blir boijtevekk (= Listene rundt ruter kan fint lakkeres..... Men... Dette er ingen chat, men en prosjekttråd. Jeg har tatt poenget ditt, du mitt (håper jeg) Skulle det være noe mer får det taes per PM... Og hylle. Det du skrev var: hylle InnleggSkrevet: Søn Aug 23, 2009 19:50 Tittel: Mtech 1 = preface Mtech 2 = facelift slik er det bare! Var ikke ett veldig konstruktivt innlegg spør du meg (= jeg er åpen for kritikk, men det bør også begrunnes, fakta bør sjekkes før man sier noe også mener nå jeg. Men som sagt, er det noe mer, ta det på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Liten begreps retting her, listene på dørene heter Støtlister (hensiktene med listene ligger i ordet) : ) Ikke ta så på vei Clerion, ingen er her for å gjøre deg noe vondt. Komplett er komplett, og da forsvinner selvfølgelig støtlistene. Men var jo ikke de jeg tenkte på ; ) Kommentaren kom av planene du har fremlagt pr nå ; ) Har ikke lest noe om chrome listene før du nevnte det nå. : ) Du er en meget hissig person pr. internett. Så jeg skal holde meg pent å pyntelig unna din prosjekt tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå