Clerion Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 Håper på en aldri så liten oppstart i dag =o Hadde jo vært fint om den starta og gikk NESTEN rent^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 starta opp da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 Nope ;p avventer til alt er klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 hva mangler da? skal til å bygge turbo på min jeg og nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 Mangler luftfilter (venter på sopp) er ikke plass til vanlig kon der. Ellers noen småting som å sette inn målere, feste ic (brakett er laget) finne plass til spylervæskekit fra biltema, hehe og finne en måte å feste kjølevæsketanken på. Må flytte den. Ellers skulle jeg hatt ett skjold til batteriet tror jeg. Er endel småtteri, men bilen skal starte slik den står nå ihvertfall (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Er vel bare å fyre opp og se om det er liv i sleeper'n før du fester alt, så det ikke blir så mye å demontere om den, for guds skyld, ikke starter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 Santsant^^ Men vil tette med ett ordentlig luftfilter først. Dette blir sleeper ja^^ Dønn orginal bortsett fra endestuss og 2 cm intercooler nedenfor leppa foran =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 må ta noen bilder å legge ut:) mått du flytte på spylervæske tanken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Ja den må flyttes, kommer til å montere en liten biltematank bare for å ha det (= da på andre siden. Må også flytte kjølervæsketanken siden det ikke er tank på radiatoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Jepp vet det med ekspansjonstanken, tenker å sette den der batteriet står jeg, og flytte batteriet bak:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luksengård Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Fy faen, vakker bil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Det er også en mulighet Melkvik takk Luksengård =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Dette kan bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Håper det (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå