///Kristian Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Håper det (= Har trua på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Takker =D Btw.... Noen som vet hva jeg skal gjøre med hullet som blir i innsuget etter jeg har fjernet slangen til toppdekselet? Der setter jeg bare på ett åndefilter men, på innsuget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Tette? Skru litt i dag, den jævla snøen kom å minnte meg på at det snart er vinter =s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 er vel å tette ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 men starta da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Nei måtte finne ut dette før jeg starta =p Ellers hadde jeg blåst topplokket av toppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Ååååja.. Så topplokket sitter på toppen? *kverulant* Satser på at dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Døøøøh =p JeeeJE Bra skærre blih =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Nå mangler jeg bare å tette slangen fra gass-spjeldet, sette på ett åndefilter på toppen, fylle på olje Såååå, kan jeg egentlig prøve å starte =D Mangler også å slenge opp målere og montere fronten igjen. Blir noen bilder i morra regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 når har du vel starta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Nei faktisk ikke ;D Driver å monterer fronten, blir en start iløpet av helga :D:D:D Grugleder meg ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 blir vel prøvekjøring i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Håper det ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 nå er helga over! starta? he he ble litt hakk i plata dette men:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Nei har ikke det ;D Far min har vært her i dag og lagt opp strøm dag så har ikke rørt en skrue på den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå