A1eks Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Heisann! Lurer på om dere bimmershoder kan hjelpe meg med å sette en verdi på min bimmer, som jeg vurderer om jeg skal selge grunnet militæret til høsten. Først og fremst, en tråd om bilen, hvor det finnes et par bilder, klikk her Bilen er i grei stand, drar litt, og turtallet går litt opp og ned når en starter bilen. Dette forsvinner etter 5-6 opp-og-ned turer. Det er en steinskade i frontvinduet, samt merker etter vindusviskere, men vurderer om jeg skal skifte vinduet før salg. Ellers hadde bilen nettopp rep. for over 8000 (med kvittering), og ble eu-godkjent i slutten av mars (30 tror jeg). Fikk også en overhaling på 1200 når den ble kjøpt. Alle feil er forøvrig utført av tidligere eiere. Har greit anlegg i bilen verdt ca 10 000 nytt, samt en splitter ny, ubrukt M-frontfanger, med tåkelys, som jeg kjøpte for 2500/2000. Har montert inn xenonlys, 6000k i kjørelys og 8000k i fjernlys. Det er litt rust ved den ene hjulbuen, samt litt på kanalene, men disse er jo av plast, og antar at neste eier vil bytte disse. Er det noen som kan verdsette bilen min? Selv hadde jeg håpt på litt over 40 for den, da jeg kjøpte den for rett over 50 (ja, jeg vet, ikke noe superkjøp..) Håper på gode og raske svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 dårlige bilder, mye skriving om styling etc, men ingen bilder... med de problemene du skriver, så vil jeg tippe 30-35... kom med noen bilder som man kan evaluere, bilder av "skader" så er det lettere å si noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 plast ruster ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 plast ruster ikke.. da vet vi det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Legg den ut til 40 og se om du får napp Men må ta noen skikkelige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 ta bilder av alle skader og rust etc lettere å si en prisantydning da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Må i alle fall få tatt skikkelige bilder av den. Bilder selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Okay, trodde det lå greie bilder i den tråden, men jeg må ha drømt:p Skal få frekket meg til bilder i morgen, samt ta bilder av "rusten" på plasten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Da har jeg ENDELIG fått fingen ut, og her kommer et par bilder Liten skade på speil, samt flassing av farge på plastikkfanger (er dette mulig?!) Fronten 6000k i kjørelys og 8000k i fjernlys. Skrape kommet av tidligere eierskap. Sannsynligvis et bensinmunnstykke eller noe som er skrapt borti. Rust på venstre hjulbue fremme. Ovenifra. Fra siden. Hva prissetter dere bilen til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 25-30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Oi, for en slakt! Hvordan begrunner du svaret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 30-35 værtfall ikke noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 kjipe standarfelger i tillegg veldig kantkjørte, ulakkert grå plastikk på front og skjørter, skjermen må byttes pga rust, kanalene dine er av METALL, det vil si at de også er rustet... ripa bak er gjennom lakken, dyr å reparere... interiøret er standar stoff, som ser ut som om det trenger en vask, muligens litt slitt (!?), ikke noe spes ekstrautstyr... xenon er da "ulovlig" på denne bilen... men who cares hehe blinklys, foran, bak, sidene er jo hvite, så det trekker litt opp... ruten din trekker ned... lakken din ser matt ut på bildene... ikke takluke, dette er et minus... men, hva har du reparert under? med kvitteringer... dette kan igjen trekke opp... m-tech fanger skriver du også, men hvorfor ikke bare sette den på? det at ting står PÅ bilen, når den blir solgt, er 80% av kjøpet for min del... ting som: "Dette skal fikses ved salg" etc, irriterer meg... hvorfor ikke bare fikse det asap, og selge bilen etterpå... mye mer lettsolgt da... men nå skal jeg ikke si at min pris gjelder, men dette er noen av mine synspunkter... men som jeg skrev før også 30-35 er fullt mulig... men siden skjermen og kanaler må fikses, blir det mye trekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Okay, tusen takk for innspill, det åpnet litt for meg dette her. M-fangeren som jeg har i garasjen er jo ikke lakkert, og jeg aner jo ikke hvordan jeg kobler til tåkelysene.. Skal jeg allikevel begi meg ut på å montere den? Ting som ble fikset rett før EU var alle feilene jeg hadde på EU: Bremserør svekket pga rustangrep: venstre del bak (2) Parkbrems for dårlig bremsevirkning: Høyre side (2) -Forskjell i bremsekraft>50% av høyeste verdi (2) Baklys - feil funksjon: venstre side og høyre side (2) Skiltlys - defekter: venstre side og høyre side (1) Varsellamper for tåkebaklys defekt (1) For liten mønsterdybde: venstre foran og høyre foran (1) Defekt hjullager: høyre foran (2) Ruten skal forøvrig byttes enten denne eller neste uke, har en bekjent på sånn vinduplass Regnes anlegg til 10 000 som ekstrautstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 jeg tenker pris UTEN anlegg... å beregne pris på et brukt anlegg, begir jeg meg ikke utpå... jeg snakekr KUN om bilens verdi var jo fikset en del da... men vil tippe mellom 30-35 altså... det som er fikset er jo sånn den bør være hehe... å bytte ruta vil være bra vettu... for å selge en bil med "defekt" frontrute, er et slit i seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå