NyborgRacing Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 Men.... pris sånn ca for felgene? Nei vet ikke helt eksakt pris men.. ikke under 3000.- Ok, har de noe særlig kant,eller? Har tatt noen bilder så du kan se, er ikke kantfelger akkurat men er fine felger som kler BMW.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 takk, ser bedre hvordan felgene er her ja. er det mye mønster igjen i dekkene? gamle,gått mange sesonger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 takk, ser bedre hvordan felgene er her ja. er det mye mønster igjen i dekkene? gamle,gått mange sesonger? Dekkene er bra nok til ut sesongen med vanlig kjøring men som vanlig slitt på innsiden på bakhjulene.. vet ikke å gamle de er men ser bra ut gummi'n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 Ingen? skal nedover til drammen på lørdag så kan ordne frakt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut e Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 byttes i hva da? jeg er intr, men dårlig med finans om dagen så har du bytteønsker jeg kan komme med skulle det være greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 byttes i hva da? jeg er intr, men dårlig med finans om dagen så har du bytteønsker jeg kan komme med skulle det være greit Stort sett alt som er Send en sms eller ring meg på 45284290 Vet ikke om jeg kommer på nett mere før jeg drar i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå