Team_Bmw Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Slenger ut noen bilder etter vask og polering i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 fin den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Litt for mye plastikk etter min smak. Fin og blank lakk/farge med riktig motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team_Bmw Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 ja, sku helst hadd mtech2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Ikke min stil, men var gjennomført Når kommer turboen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Fin farge! Litt for mye plastikk synes jeg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Syns bilen din var skikkelig tøff jeg er ikke største fan,en av GTS jeg heller.men når du har hel kitet så bli den gjennomført og tøff syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 ble fin i lakken ja ! men plastikken er litt stor i forhold til lille e30'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team_Bmw Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Ikke min stil, men var gjennomført Når kommer turboen? Turboen ligger i garasjen den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Stilig denne da Fin farge Du skulle ikke hatt m-tech II, du skulle hatt m-tech I .. Blitt for mange av m-tech II synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Rå bil, men bytt ut plastikken med noe skikkelig; M-tech I/II! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team_Bmw Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 noen bilder fra interiøret, setene skal behandles snarest, er ikke gjort på 3-4år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Pen coupè det der Synest egentlig det er greit at det finnes en og annen med plast enda.. Begynner å bli mye m-tech nå.. Smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team_Bmw Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 tror faktisk dette var bil nr.2 eller 3 i norge med full gts-styling( i følge eier som hadde bilen da) ca. 10-11 år sia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Tøff bil Noen som har noen bilder sånn at man kan se hva som er forskjellig på M-Tech I og II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå