AH Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 [Hordaland/Bergen] Nylig sandblåst e30 vurderes solgt! Begynt smått og kappe vekk rust men fant fort ut at dette prosjektet kommer til og bruke for mye av min tid så jeg bør vente med et prosjekt til tiden er inne. Hjulbuene bak bør byttes, grunnet forje eier har lekt med de =) All rust under gulvteppet er pusset vekk og grunnet. eneste "store" arbeide er og sveise inn plater på førerside og pasasjer side framme. Der har det rustet hull på de vanlige plassene og det er kappet vekk. Kjøpte så og si strøkent skinn interiør til bilen utenom og jeg vil si at et slikt eksemplar er ikke lett og få tak i! Slenger ut 1 bilde eller 2 og se om det er noen som er interessert! Vist ingen kaster seg på dette salge fort så ender det med at jeg gjør den ferdig selv. Utnytt min nedtur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Er du interessert i å selge deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AH Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Er du interessert i å selge deler? Det blir siste løsning =) Hva av deler ønsker du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Minste pris? KM stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Er interessert i framskjermer, panser, framplate og støtfangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benny Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 pris på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Pris.. Tillstand på motor/drivverk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Pris? jeg trenger jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokim Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 hvor mye skal du ha for bilen? er det 2 eller 4 dørs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smainick Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 , viss du er intrisert i å selge deler av bilen din, så kan jeg kjøpe av deg setene;) send pm viss intrisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 søren, hadde vært noe for meg, men det er litt langt å frakte ett prosjekt hvor mye skal du ha for bilen? er det 2 eller 4 dørs? Se på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Hvor mye skal du ha for denne? Stand? KM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AH Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 211k KM Motor og drivverk er i bra stand. Det pusses og sveises rust på bilen hver dag. Eneste rusten som jeg ser på som arbeid eller byttes er dører. har kun blåst litt på den ene døren og den kan fikses de andre har jeg bare sett på og latt ligge til senere for og se om jeg enten skaffer nye eller fikser opp de gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Du svarte ikke på hvor mye du skal ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 jeg er intrisert i intriøret. mye skal du ha for det viss du selger det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg