Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nylig montert dekk på mine gode gamle BBS felger. men så viser det seg at etter mye avbalansering så er det fortsatt en del kast fra 90-110 km/t.

hvordan kan jeg fikse dette?? noen i Sør-Trøndelag som fikser felger??

Skrevet

Jeg viller hørt med dekk-butikker i nærheten. Jeg stakk innom dekkmann i oslo/bærum og hørte. Overaskende nok hadde de utstyr der og gjorde det mens jeg venta... Kosta 6-700 kr.

Skrevet

okey, kult :) det er jo umulig å finne en slik felg, og det er helt for jæææævlig å måtte kaste 4 av disse nydelige felgene pga litt kast i en..

noen som vet noe i Sør-Trøndelag??

Skrevet

Er nå vel bare å ringe de forskjellige dekkforretningene i nærheten av deg å høre om de kan rette felgen vel?

Skrevet

ja M-TECH i trondheim fikser felger! han heter Morten Scharffscher og er MEGET dyktig for dette gjør han vær eneste dag!

send inn felgen til han så finner dere ut om den er til å redde.

ring han på tlf 90554020 eller dra ned dit, han holder til i Industriparken på Selsbakk!

lykke til

Skrevet
ja M-TECH i trondheim fikser felger! han heter Morten Scharffscher og er MEGET dyktig for dette gjør han vær eneste dag!

send inn felgen til han så finner dere ut om den er til å redde.

ring han på tlf 90554020 eller dra ned dit, han holder til i Industriparken på Selsbakk!

lykke til

ah, genialt :D hvor mye tar han ca per felg da??

Skrevet

kommer litt ann på om det er høyde/sidekast eller ubalangse pga bulk(er)! jeg har betalt 700kr for retting av bulk en gang og 1500kr for sprukket felg som trengte endel sveising! ring han så blir dere enige, veldig hjelpsom kar dette som er ærlig nok til å fortelle deg om dette lønner seg å fikse eller ikke...

Skrevet

stakk innom en felgsjappe idag, og de fant ut at det var veeldig mye kast i felga. de retta opp felgene mine for 3000kr for alle fire, inkl. avbalansering. men d viste seg at når jeg kom utpå motorveien igjen så var d like mye kast, FOR FAAAAN! :S :S :S

jeg mangler senterringer, kan dette være årsaken??? d er ganske heftig kast fra 80 - 110 kmt/t, og av og til ved nedbremsing

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...