rel0ad Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 brock b1? eg har 4 17" med 2 gode og 2 dårlege dekk...er en liten skade på eine felgen, ellers ganske så strøkne... hva bredde? må minumumm ha 10* sorry, eg har berre 8.5 Bilder? tror det blir for spimkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 hmm...skal leite igjennom å sjå her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Rekner med det var bilder av bredda på felg du var ute etter? Her er eit bilde av dei på bil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Eg har sett bilen til Ole|KSR med dei felgene på....Den såg faktisk veldig bra ut I tilegg så kjørte han 215bredde og 40 profil, ganske mykje dekkstrekk...Så du kan få dei til å sjå mykje breiere ut en på bilde der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Var forøvrig 45 profil på det bildet der men det er ikkje store forskjellen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 det så ikke dumt ut,jeg kan ta å tenke litt på det, å vist det ikke er flere som er interisert så skal du ikke se bort ifra det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 oki send meg en PM du om du har bestemt deg men ikkje tenk for lenge da i forhold til att eg kjem til å legge dei ut for salg etter kvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 neida, over helga så blir det ordnings;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Bumpi Ole ksr skulle bruke felga selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racingdude Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Vil ikke selge sprutet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 fortsatt til salgs, Ole|KSR har bydd 2000 pluss frakt, så er en budrunde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racingdude Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 fortsatt til salgs, Ole|KSR har bydd 2000 pluss frakt, så er en budrunde Okei, følger det med org pakka, bruksannvinsning osv eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 dette er en bulk sak, kun boksen med kabel matte, bruksanvisning er vel bare på nett?? får vel ikke med noe slikt når man kjøper MS, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racingdude Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Kabel for tilkobling av pc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 nei. men det koster vel 23 kroner for en seriel kabel, er kun det som står i annonsen som er med:) datasprut med komplett kabel matte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå