E30Frelst Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Haha. Jeg ska jaggu le til jeg blir blind og dør hvis du smeller bunnpanna på veien.. Det hadde liksom vært det eneste som mangler Edit: Når drar dere fra Oslo da, forresten? Jeg elsker deg og Tore <3 Det var sånn med tanke på attte: Først mista jeg dama Så mista jeg jobben Så mista jeg lappen og nå håper du at jeg knuser bunnpanna ? men en ting, hvor leser du OSLO i HAMAR tråden ??
anders87 Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Vi tøffe kule jentegærne gutta drar fra Shell på Mortensrud kl 07:00 Er det jeg foreslo og ingen har svart meg ennå så da er det vel det som gjelder fortsatt
BreitBau Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Helt merkelig.. Virker som om det er møkk lite folk som skal nedover.. Er jo ingen spørsmål om kolonne fra oslo..
anders87 Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Lagt merke til dette du og ja? Synes det der er _weird_ jeg og . .
Torek Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 men en ting, hvor leser du OSLO i HAMAR tråden ?? Kjører dere ikke om Oslo?
E30Frelst Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 men en ting, hvor leser du OSLO i HAMAR tråden ?? Kjører dere ikke om Oslo? Vi kommer jo over alnabru vi da.. kjører utover mot Kolbotn/Sofiemyr. Så inn på selv vasken på Vinterbro. og derifra full fres til skogen
Torek Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Jeje, men Alnabru er jo Oslo igrunn. Vi tar resten over tlf
Kjennern Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Dette betyr at jeg ikke kan regne med å drikke øl med deg på ølfestivalen på Hamar, Andy? Blir øl festival her gitt
Haug Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Øl festival her også ja Ikke no problem å kjøre omkjøringa på E6 nå. Så trenger ikke bekymre deg over bunnpanna di
E30Frelst Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 Øl festival her også ja Ikke no problem å kjøre omkjøringa på E6 nå. Så trenger ikke bekymre deg over bunnpanna di Herlig Er litt små nervøs jeg shøø!! Men ha en strålende dag da folkens! Mvh Falck
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå