Gå til innhold

Larsen's Weiss Guy 540iT! Nå med film 23.06

SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Handla ny bruksbil for noen uker siden gitt! Sparka den gamle Volvo 240 Turboen jeg hadde til pokker å fikk inn noe skikkelig!

Dette er en 1994 mod 530 som e bygget om til 540 med manuell kasse og M5diff med 3.91 utv. Bilstein og Supersport forran, hydraulisk nivåregulering bak fortsatt.

Det er jo en del små flekker med rust som jeg har planer om å ta når jeg har ferie så jeg slipper bruke M3en til jobb. Satser på det blir bra. Skal ta en bra oppfølging på det når den tid kommer.

DSC00835.jpg

DSC00837.jpg

DSC00840.jpg

DSC00842.jpg

DSC00843-Copy.jpg

DSC00841.jpg

DSC00844.jpg

DSC00792.jpg

DSC00793.jpg

DSC00841.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

286 orginalt med noe chip greier som skal gi 306hk, men det tar jeg med en klype salt ;)

Heh, måtte handle kjappt siden det var en som skulle se på den på fredagen, så kom jeg med penger på tirsdagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå bil! Gratulerer!

Det chip greiene er stort sett bare bås!

Benka bilen min igår, 246hk på hjulene.. Den har også chip..

Kjørte mot en 2000mod 540 med m62, ifølge eier var denne også chippa. Men jeg kjørte ifra han lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for kommentarer!

Det som ligger først på lista nå er toning av ruter, DE lykter og nye mørke linse tåkelys.

Panseret og grillen har en god del steinsprut som jeg skal kose meg med. Tenker å legge godt i dem med lakkstift, våtslipe og polere med maskinen.

Blir jo og full detailing på denne når jeg har fått tatt rusten som er utvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som GS selger ja, tenker du kurvelysa eller frontlykter nå GiljeN?

Synst den var tøff med gule lykter første gang jeg og, men det bilde jeg har i hode med mørke ser mye bedre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...