S.Hafsmo Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Har ikke kjørt noe annen E34 en min Men du ser jo, jeg må i 3. gir for å nå 100km/t hva slags turtall ligger du på i f.eks 100 eller 120 i høyeste gir da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 100 i 6.gir er ca 2200rpm mener jeg å huske, må huske at dekkene spiller jo og en liten rolle her. Jeg har vel 265/35-18 bak tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Har ikke kjørt noe annen E34 en min Men du ser jo, jeg må i 3. gir for å nå 100km/t Såpass?! Jeg har 3,15 utveksling på 750 sperrediffen, Den gjør 1 gir til 60kmt, og 2 gir til 110kmt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 Ja, det er jo et greit sprang fra 3.15 til 3.91 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 hmm.. 2200 i 6 er jo ikke så gærnt. min ligger på rundt 2000rpm i 120km/h i høyeste gir på automatkassa. det er med 2.93 diff. har lyst på litt lavere utveksling på diff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 Høyere mener du vel Her kan man regne ut toppfart og slikt. Kan plotte inn utveksling på girkasse manuellt og dekkstørrelse. http://www.balsa.no/bil/calcs/gearcalc/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Bilen din er en av de fineste E34 touringene jeg har sett. Nydelig bil... Prisen var jo absolutt til å leve med og, når den lå til salgs. Er hovedlyktene dine originale gule, eller er det bare gul film som er lagt over i ettertid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2009 Bilen din er en av de fineste E34 touringene jeg har sett. Nydelig bil... Prisen var jo absolutt til å leve med og, når den lå til salgs.Er hovedlyktene dine originale gule, eller er det bare gul film som er lagt over i ettertid? Takk for det, hyggelig Prisen var kurant den, fikk mye bil for pengene synst jeg. Masse utstyr, manuell kasse, V8er og feit lyd. Det som er av rust og slikt blir fikset i uke 30 og 31, så da stiger den nok litt i pris Lyktene ser ut for å være gule Hella lamper! Vil ha de byttet ut med DE Hella helst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå