Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har ikke kjørt noe annen E34 en min :P Men du ser jo, jeg må i 3. gir for å nå 100km/t

hva slags turtall ligger du på i f.eks 100 eller 120 i høyeste gir da?

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

100 i 6.gir er ca 2200rpm mener jeg å huske, må huske at dekkene spiller jo og en liten rolle her. Jeg har vel 265/35-18 bak tror jeg...

Skrevet
Har ikke kjørt noe annen E34 en min :P Men du ser jo, jeg må i 3. gir for å nå 100km/t

Såpass?!

Jeg har 3,15 utveksling på 750 sperrediffen,

Den gjør 1 gir til 60kmt, og 2 gir til 110kmt!

:twisted:

Skrevet

hmm.. 2200 i 6 er jo ikke så gærnt. min ligger på rundt 2000rpm i 120km/h i høyeste gir på automatkassa. det er med 2.93 diff. har lyst på litt lavere utveksling på diff..

Skrevet

Bilen din er en av de fineste E34 touringene jeg har sett. Nydelig bil... Prisen var jo absolutt til å leve med og, når den lå til salgs.

Er hovedlyktene dine originale gule, eller er det bare gul film som er lagt over i ettertid?

Skrevet
Bilen din er en av de fineste E34 touringene jeg har sett. Nydelig bil... Prisen var jo absolutt til å leve med og, når den lå til salgs.

Er hovedlyktene dine originale gule, eller er det bare gul film som er lagt over i ettertid?

Takk for det, hyggelig :)

Prisen var kurant den, fikk mye bil for pengene synst jeg. Masse utstyr, manuell kasse, V8er og feit lyd. Det som er av rust og slikt blir fikset i uke 30 og 31, så da stiger den nok litt i pris ;)

Lyktene ser ut for å være gule Hella lamper! Vil ha de byttet ut med DE Hella helst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...