gjeewaytee Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 liker det jeg ser i videoen at bmw er godt med under fremvisningen av denne videoen. dette spiller tror jeg er et must uansett http://shift.needforspeed.com/no/media
///FredriK.S Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Rått! ^^ Håper ikke at BMW'n er den siste bilen man får unlocka som andre NFS spill. Dette kommer til PS3 ikke sant?
Lars89 Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Får aldri bestemt seg skjønner jeg Har vært innom by, ørken, landevei, fjell og nå bane. Men så lovende ut da
gjeewaytee Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Rått! ^^Håper ikke at BMW'n er den siste bilen man får unlocka som andre NFS spill. Dette kommer til PS3 ikke sant? det vil jeg nok tro ja
Leadfoot Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Æsj, skulle ønske NFS kunne kommet seg tilbake til det spillserien engang handlet om: superbiler på traffikerte veier. NFS Porsche er fortsatt et genialt bilspill, i mye større grad enn alt det mølet de har sluppet i etterkant. Jeg fulgte serien trofast helt til Hot Pursuit 2 (det sjette spillet i serien), men ble kjempeskuffet over det og de to neste (Underground og Underground 2). De nyeste har jeg ikke giddet å sett på engang. Test Drive pleide å være elendig. Men Test Drive Unlimited er akkurat sånn som NFS skulle vært (bare at NFS hadde gjort ting bedre).
LianLi Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 nfs har blitt ødelagt for lenge siden. Har mye mer trua på forza3 som vil gi gt5 seriøs konkuranse, kommer i oktober.
gjeewaytee Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 må innrømme som en svoren playstation entusiast så havnet jeg over en xbox 360 og forca 2. det er hittil den beste bilsimulatoren. har ikke spilt gt5 prologue så mye. venter til fullversjonen kommer. og ja. nfs var klart best i "gamle" dager
gjeewaytee Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 har spilt dette spillet endel de siste dagene. i utgangspunktet et "lite" spill, men realismen og gameplay-en er artig..kjører seff drømmebilen min hele tiden (e39 M5) http://ve3d.ign.com/videos/play/50444/P ... lash-Video
gjeewaytee Skrevet September 23, 2009 Forfatter Skrevet September 23, 2009 Da har eg kjøpt og lastet ned Need For Speed Shift på nettet... Fyttegrisen for e bilspill. Fantastisk grafikk og lyd. AI er og ganske bra. Kanon gameplay og realisme. Fått litt kritikk for å ha falt ut av sjangeren som serien alltid har vært under. Er nå gått over til simulator noe som genger meg mye mer..Synes faktisk at dette spillet er det beste bilspillet noensinne. Etter min mening etter å ha spilt både Forza2 og GT5 er det uten tvil det beste og flotteste spillet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå