Widejuggao Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Grunnet penge mangel fra han som sa han sko ha bilen, legges bilen igjen ut for salg komm me eventuelt bud/inbytte Helst i stasjonsvogn http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2155004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Du selger en "coupe" (og du har linket til en stasjonsvogn) og ønsker innbytte i stasjonsvogn? edit: Trådstarter har fikset så potensielle kjøpere kan se bort fra dette innlegget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 fixet nå takk for bemerkelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moltu Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 hmm,trodde dn ble solgt so satte heller caben på verksted t lakkering å div anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 jeg og trodde den ble solgt...men når de ikke dukker opp med penger alikevel...hva skal man gjøre.... :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
denzow Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 har sett den bilen kjøre gjennom sandnes flere ganger. Den er RÅÅ!!.. hadde det ikke vært for jeg skal til thailand nå i sommer, hadde jeg kjøpt den av deg på flekken;). en på citygym i sandnes som så på bilen din? synes jeg kjørte forbi der når en stod å kikka på den hehe;). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 ja stemmer det, var han som sko ha den,men det står som regel på pengene. takk for kommentaren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Nå er ikke jeg noe særlig fan av E36 men den bilen der må være noe av det råeste E36 bygget jeg har sett, hadde jeg hatt cash til det så hadde jeg nok kjøpt den på flekken ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 bump igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw2drs Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 kunne det vært av intresse åbytte i snøscooter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennny Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 bytte i 325? 94 modell.. gått 128 tusn km;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 sorry...vill ha enten E36 vogn eller E39 vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg