gkw89 Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 hmm, skal sjekke en gang til jeg tror jeg... hørt det er samme kasse som M5'n ja, for jeg hadde e39 540iAT, som jeg drømte om skulle vært med manuell, altså den til M5... og har ikke tenkt no særlig over det med diff jeg.... tenkte å prøve en 325 ix sperre eller no... hvis ikke.. kapp og sveis as
gkw89 Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 "Hei du. Jeg har M60B30 V8 motor og en 5 trinns manuell kasse fra M62B35. Da trenger du svinghjul og clutch i tillegg, så er du i mål. Selges for 10.000 kr for motor og kasse. Vet at den manuelle kassen er mer verdt enn motoren. Med kompleet 540 innsug og ny chip har du ca 230-240 hk i motoren. " dette var det han sa...
hylle Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 ja.. m62b35 manuell kasse stemmer det. Men du skreiv m60b35.. det er forskjell på m62 og m60.. m62 kassen passer på m60 motoren ja.
hylle Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 og har ikke tenkt no særlig over det med diff jeg.... tenkte å prøve en 325 ix sperre eller no... hvis ikke.. kapp og sveis as Tjaa. å så om drivakslingene er for lange eller for korte? da må de kappes og dette må balanseres, hvis det ikke er balansert ryker hele dritten iløpet av 3 minutter. du kan jo prøve for fri hånd, men det blir så mye kast i den bilen din at du kommer til og tro at du er på en vei midt i sri lanka. Tror det er dyrere enn du aner. men ikke la meg stoppe deg!!
gkw89 Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 ja.. m62b35 manuell kasse stemmer det. Men du skreiv m60b35.. det er forskjell på m62 og m60.. m62 kassen passer på m60 motoren ja. har jo e32 740 motor som jeg skal kjøpe straks... så burde jeg kanskje fått has på den m62 manuellen om det går overens... og har ikke tenkt no særlig over det med diff jeg.... tenkte å prøve en 325 ix sperre eller no... hvis ikke.. kapp og sveis as Tjaa. å så om drivakslingene er for lange eller for korte? da må de kappes og dette må balanseres, hvis det ikke er balansert ryker hele dritten iløpet av 3 minutter. du kan jo prøve for fri hånd, men det blir så mye kast i den bilen din at du kommer til og tro at du er på en vei midt i sri lanka. Tror det er dyrere enn du aner. men ikke la meg stoppe deg!! får nok bestille spesialmellomaksel, og montere 2,5l-bakstilling... og så får jo bimmer's folka noe å følge med på... heheh, skal ihvertfall gjøre ett forsøk... går det ikke blir det no annet spennende..
hylle Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Han selger ikke den manuelle kassen løst er jeg ganske sikker på!
gkw89 Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 da får jeg bare ta begge deler og selge 3.0'n
Hauso Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 blir sikkert ikke så lett å selge den uten kasse da:P men for all del, blir det noe av, blir det sikkert bra det her! lykke til;)
gkw89 Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 blir sikkert ikke så lett å selge den uten kasse da:P men for all del, blir det noe av, blir det sikkert bra det her! lykke til;) hehe, det kan jo godt være tilfelle... men da har jeg den i skru-garasjen og finner no å bruke den på =) skal lage prosjekt tråd etterhvert.. så får jeg legge ut litt bilder osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå