Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme felga som eg har tenkt på til min E36,da felgene som står på mest sannsynlig havner på E34'n ettersom det egentlig er 5 serie felger(og dertil innpress).

Men eg har KW coilovers på E36'n,så det spørs om det går med 35 i inpress likevel,må kansje bruke spacerene som følger med.

Noe dritt med de coiloversene egentlig sånn sett....

• 2 weeks later...
  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jippi reine julaften når jeg kom hjem fra havet fredag:) deler var kommer fra nord og sør:P så nå er det maraton skruing av interiør før lakkering til helga:) lakken er bestilt det blir black diamond med lilla skjer i;)

skal komme meg ut i garasjen så fort som mulig i dag og få gjort noe og tatt noen bilder:)

Nettop fått meg ei lita nyfødd ei så det blir mye prioritert den veien også;)

Skrevet

var egentlig tenkt og sette sammen bilen innvendig i dag. etter jeg hadde pussa litt og sånn. så tenkte jeg siden jeg først rydder litt også så kan jeg ta bort noe av den gamle asfalt duken i dørken baksete. da dokket det opp noe stygg rust jeg ikke hadde sett gitt:P 2 store stygge sånne karroseri topper der som var fulle av rust og dritt. fram med vinkel sliper og kappet de ut og pusset rent. laget meg nye plate biter og fram med sveiseapparat! MEN MEN til min store fortvilelse var det tom for tråd så det blir ikke før i morgen det også.!!!

Og den jævla bakfanger fra bs bildeler hadde knekte hjørner og flere sprekker!!!??? det syns jeg er dårlig! jeg ringte dem i dag og dem har ikke ringt opp igjen. skal ha halv pris for den fangern!!!kunne nesten laga meg en fanger selv så mye dritt og pirk det var på den!

Ps. legg heller penger i en litt dyrere bil;)4qxc8xsvpff70gtwa4gc.jpeg7zkr02726z59z07c0ouy.jpegn9a2ks27h5bl3yzz3re0.jpegok2oop0gvem48kppz48k.jpeg5na1l2i7vgygr4pv0ir3.jpeg

Skrevet

ja fy f med store bokstaver!! dårlig produkt men med en liten dose kjærleik så blei den av mye bedre kvalitet;)

i dag har det skjedd litt:) har sveist inn nye plate i dørken og hatt på god stoff og lakka litt med pensel for og skjule det som er pussa så det ikke skal ruste igjen. hehe deilig og vite at bilen ikke rusten ivertfall:)

så i morgen tidlig blir det montering av interiør.

tectylerte foresten en mazda også i dag. så det har gått i et for og si det sånn.:Ppl13wtvmhuekhwdaay2x.jpega84gvf8wkomffq81mgej.jpeg07svzzmvj6jvo69d7shm.jpegn7jyr6xkm5wkqitfo1bt.jpeg

Skrevet

lakken min kom ikke idag heller. :( men har begynt og montere in interiøret igjen ivertfall da:) bakseta igjen og takluke. takluke kasseten blir det siste ei sette inn pga sekve luka skal lakkes for seg selv. og den lille selvklebende lista på selve karoseriet rundt der takluka er må settes på etter lakkering. skal prøve og komme med litt bilder i morgen kveld.

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...