Exscalibur Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 jepp så fort jeg kommer meg hjem fra havet.. bilen står faktisk på aure for tiden på nordmøre. og du mener jeg er fra sunndalsøra. trur jeg har sett tråden på den nydelige e30 cabben din før..med masse buske bilder og greir:P:P
Exscalibur Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 leste tråden din...veldig gjennom ført bil du har ordnet deg.. gromme biler det der
sladjan Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Blir bra det her, Mtech med 2delt lakk blir noe nytt ihvertfall. Syns du skal ta vekk disse øyelokk og kjøpe noen tynnere. Bare peis på med bilder underveis
ZhilleN Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Tror jeg ville gått for en dyp farge, endten en mørk mørk blå farge, eller grønn. Kanskje hvit eller svart litt vanskelig egentlig, men gå for noe mørkt
sladjan Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Tror jeg ville gått for en dyp farge, endten en mørk mørk blå farge, eller grønn. Kanskje hvit eller svart litt vanskelig egentlig, men gå for noe mørkt Blir lakkering igjen her eller ? HAr ikke tatt det med meg. Da syns jeg du burde gå for Hvit farge med svart tak med en klar skille. Svarte liste og sånt. Gul film på lyktene og tåkelys så blir det rått kan jeg tenke meg, hadde passa bra med felgene dine også
Exscalibur Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 hehe har sparklet bort mine lister jeg og dørhandtak bake;) emblemfri bil og sveiset bakluke..mitt nye store problem e kor ei skal ha skiltet bake.
Exscalibur Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 etter mye tenking og lite soving måtte ei ringe gs bildeler for og endre bredde på dekka mine...går ikke med 235/40/18 med den senken ei skal ha..uten valsing. endra til 225/40/18:)
Exscalibur Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 har skjønt at det er problem med mange e36 med varme. alt funker som det skal..kan det vere tett varmeregister?
-Erik- Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 har skjønt at det er problem med mange e36 med varme. alt funker som det skal..kan det vere tett varmeregister? Blir bilen normalt varm? Min ville ikke bli varm og fikk da ikke no serlig varmluft inn i coupe'n, bytta termostaten så var alt ok:p
sladjan Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 etter mye tenking og lite soving måtte ei ringe gs bildeler for og endre bredde på dekka mine...går ikke med 235/40/18 med den senken ei skal ha..uten valsing. endra til 225/40/18:) Ka felga du ska ha bak da? jeg har 245/35 på 18" felga bak og det funka bra, senka den bra bak og det subber ikke. det er på 9,5 brei felg. framme har jeg 8,5x18 på 225/40 , der hadde det subba med 235 hvis jeg hadde hatt det.
Exscalibur Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 nei det blir 8 framme og bake.. og 225/40/18 framme og bak holde det... litt digg med 80 mm kant bake og 60 mm kant framme;) bruke spacera tenkte jeg for og få det ut litt eventuelt
ZhilleN Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Er varmeregulatoren veldig lett og vri på?? Har det samme problemet i min.. Og grunnen var at varmeregulatoren hadde hoppet av spora sine
Exscalibur Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 det har jeg faktisk ikke tenkt på.! har bare prøvd en varmeregulator. og det er min sin;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå