Exscalibur Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 da begynte slaktinga av delebilen. kjøpt inn nye stabilisatorstag..begge bære brue framme og nye styreledd. prøve og få montere over bremser og dempere og montere forstillingsdelenn i løpet av dagen i morgen.. kommer med flere bilder da:)
Exscalibur Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 foresten sideskjørt og bakfanger som vist før i tråden i glassfiber er til salgs for en symbolsk sum. bare det dekker frakta så blir det gi bort pris:)
Exscalibur Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 da er fk justerbart senkesett på vei i posten fra koed:)
dagerik Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 da er fk justerbart senkesett på vei i posten fra koed:) Hvordan blir dette å montere på 91 modellen da? Vurderer å bestille samme, også til 91 mod
Exscalibur Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 da er fk justerbart senkesett på vei i posten fra koed:) Hvordan blir dette å montere på 91 modellen da? Vurderer å bestille samme, også til 91 mod [/quote enkleste sak i verden og montere det sette. måtte også kjøpe med nye tårnlager. bare si hvilken modell til koed det du har så går det bra..
Exscalibur Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Skrevet Mai 9, 2010 No er bilen inne for motor bytte og lakkering en gang til:P angra meg på dørhåndtaka bake så no blir det andre døre bake med håndtak:) forestne noen som har m3 speil til en billig penge?? kommer med bilder.
Exscalibur Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Skrevet Juli 7, 2011 da har jeg rota meg bort i garasjen igjen ei runde. bytta litt motor og bygde om til manuel. liten kveld til så er det gjort:) slenger på noe bilder av jobben aldri så liten donor bil jeg fikk billig Nummere før motoren er ute:) motor ute:) 2L 24 ventiler vanos Motor ferdig monter og bygd om fra automat til manuel;)
-Erik- Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Hvilke FK sett kjøpte du? 2L 24 ventiler vanos Er det vanos?
Exscalibur Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Skrevet Juli 7, 2011 Hvilke FK sett kjøpte du? 2L 24 ventiler vanos Er det vanos? stemmer det. hm fk sette husker jeg ikke men betalte vel 9 lapper på det fra koed i danmark. var til en 1991 siden den er litt annerledes ifra nyere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå