djscream Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Her er det bare å plokke ut det man trenger, håper noen trenger mest mulig slik jeg kan sende færest pakker hitt å ditt å spare tid.. Alt må bort.. selve bilen må bort også ( skallet ) Understell også, alt skal vekk.. kom med bud.. ( seriøse ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 har ikke venstre dørtrekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 har ingen fremme dørtrekk, siste par ble sendt for 3 dager siden.. har bare bakre igjen.. i sort stoff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 har sorte skinnstoler også, m3 vader bakseter osv.. sorte skinn nakkestøtter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Er det Coupè? Hvor komplett er den? Selges "komplett" for hvilken pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 om den er komplett? øh.. joda, hm. det er coupe, ja hva ser du i som komplett av hva du vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Har du bilder av M3 Vader skinnsetene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Oh, trodde du hadde M3 Vader skinnseter framme, beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Jeg har, men de selges ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Faen, si ifra om de blir til salgs, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt2 evo Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 har du diff? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Selger bakstilinga hel tenkte jeg, har lite lyst å begyne å dele opp.. samme med forstilinga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Interessert i midtkonsoll, og varselblink(firkantet) som sitter i midtkonsollen vis du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 varselblink ble knust når jeg skulle ta den av, ble litt arg på den, siden ikke den ville ut, trengte den i min bil, så står selv uten Men jeg har ett komplett midtkonsol fra fremme til bak.. gi meg ett bilde evt på hva du kun trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå