LarsFromasj Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 djscream skrev: om den er komplett? øh.. joda, hm. det er coupe, ja hva ser du i som komplett av hva du vil ha Du har PM.
ZhilleN Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 trenger den bakre delen, helst uten armlene vis du har og helst i svart
Kobar Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 om du gidder å kappe litt i skallet så tar jeg en bit av høyre hjørne framme fra bilen Om du skrur av høyre framskjerm, så er jeg på jakt etter den biten som framskjermen er skrudd i helt framme mot blinklys, grillen sitter også i denne biten! om du måler 30cm fra spiss og bak mot dempertårn og kutter den beint av, så skal du få 150kr av meg orker du dette? Trenger forresten det sorte plastdekselet som ligger over radiator, og også det som ligger rundt vifta! også trenger jeg alt av låsedeler som henger på panseret! alle festene m/skruer til lyktene trenger jeg også. Byr 400kr for alt!
jensemann23 Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 har du den trakten som går fra luftfilteret og ut til grillen? Luft-trakten eller hva det heter?
VegardB Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Pris på høgre beltetstrammar framme og deksel på utsida av dørhåndtaket på førardøra?
djscream Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 kom med seriøse bud, skal få sjekket opp om jeg har dørhåntak greiene.. hadde helst sett for meg å selge hele døra.
Ad|oS Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Hvor mye for listene som er på bilde #11, altså listene på innsiden av døren?
Dajusnes Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Solgt den bakre delen av midtkonsolen? eller di listene som ser svart ut som er rett innfor dørene nede? : (bilde 11)
djscream Skrevet August 2, 2009 Forfatter Skrevet August 2, 2009 alt av midtkonsol er solgt, har listene på bilde 11 ja
djscream Skrevet August 2, 2009 Forfatter Skrevet August 2, 2009 vegrer meg lit for å selge dem, men om du kommer med ett seriøs bud, så skal det vurderes, husker ikke om det er klips på de, går ut i fra det. ligger på lagret, får sjekket i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå