Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

den får ikke bensin, men vi finner ikke helt hvor bensinpumpa ligger hen å visst noen kunne fortalt eksakt hvor den ligger hen hadde vi blitt glade:P

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Den ligger under baksetet ditt, på høyre side: ) må vippes opp i bak-kant om jeg ikke husker feil..

Skrevet

TROR:P jeg fant bensinpumpa nå, under et svartrundt lokk? var 2 kontakter der, en hvit og en svart. den svarte fikk ikke strøm etter jeg og ste-faren min målte

Skrevet

stemmer det.. Men jeg skrev hvor bensinpumpa var for lenge siden da! Følge med litt.. Ser du om det er mye irr der? har hatt samme problem selv..

Skrevet
fant bare en haug med sand oppå et lokk, så helt ok rundt der, men er jo ikke strøm på den svarte kontakten..

Sjekket sikringene? eller Releet?

Skrevet

han sier jo at han IKKE har bensin..

Men bensinpumpa går ikke før du begynner å kinne på starteren! Det vil ikke alltid være strøm på de ledningene, og husk at den ene er til tankmåler og den andre til pumpa. Det er en tankmåler på hver side.

Skrevet
han sier jo at han IKKE har bensin..

Men bensinpumpa går ikke før du begynner å kinne på starteren! Det vil ikke alltid være strøm på de ledningene, og husk at den ene er til tankmåler og den andre til pumpa. Det er en tankmåler på hver side.

det kan godt stemme får tankmåleren har ikke vist eksakt måling etter jeg fikk tak i den, når vi har fylt full tank kan den stå på halvfull leeenge(måleren altså)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...