E30Frelst Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Oj faen, det der er i allefall feil Andreas! Men har handla med han før jeg, flere ganger.. uten problemer :S Men nå tørr jeg ikke si annet en at det kommer nok, gjør det ikke det.. så kommer full personalia ut her.. gir han tidsfrist til Torsdagen! Og nei, jeg er ikke en god venn eller noe sånt! Bor flere timer unna, men har snakket VELDIG mye med han Mvh Falck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 huff. håper for hans del at han virkelig har sendt det, syns det begynner å dra ut, han har lest alle jeg har sendt å, men ikke svart på de siste. men jeg ringer banken i morgen tenker jeg, eller så stikker jeg innom torsdag å prater med de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Hadde han sendt i oppkrav hadde ingenting av det skjedd.. Er ikkje så lurt og overføre penger før du VEIT at pakken er sendt.. Sånn du veit det til neste gong.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 joa, men etter 532 innlegg over 2 år, bør han være seriøs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 joa, men etter 532 innlegg over 2 år, bør han være seriøs! akkurat, og jeg overførte pengan etter han sa han hadde sendt pakka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 me 2... han skrev til meg nå at han som han har sendt den feil til, ikke har hentet pakka, så han må vente på å få den tilbake.. men han skulle ordne opp... så regner med det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miata Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Er jo bare å spørre om sporings nr.. Når jeg har solgt ting, har jeg sent sporings nr på email rett etter jeg har sent pakka. Så fremt det ikke blir sent som brev da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 hehe. han skreiv til meg i går at han fikk pakka i mårra tidlig, altså tidlig i dag, og at han skulle sende den på nytt å sende sporings nr med en gang. men ikke fått noe gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 jeg vet hvordan posten fungerer... har handlet masse her på bimmers, og andre plasser... men det er PERSONEN problemet ligger med her, ikke posten... nå jeg spørr om et sporingsnummer som ikke eksisterer, er det jo ikke lett å skulle spore den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Oj faen, det der er i allefall feil Andreas!Men har handla med han før jeg, flere ganger.. uten problemer :S Men nå tørr jeg ikke si annet en at det kommer nok, gjør det ikke det.. så kommer full personalia ut her.. gir han tidsfrist til Torsdagen! Og nei, jeg er ikke en god venn eller noe sånt! Bor flere timer unna, men har snakket VELDIG mye med han Mvh Falck er ikke den du tror det er håvard;) jeg hadde den profilen dær før, meg du har prata med, men er en som skulle låne profilen en gang, til og legge ut en 318 motor eller noe slikt, og siden har han vist brukt den, får ikke logga inn en gang, bare melder ifra så du vet det ikke er meg, vis dere har nr til han dere har snakka med, finner dere fort ut at de ikke stemmer med nr håvard her har på meg;) for er ikke samme pers. har foresten ikke noe prob med og legge ut personalia her selv, mitt nr er 93451377 og 45505521, og de kan falck bekrefte går jeg ut ifra;) og de stemmer vell ikke med han dere har snakka med? for jeg har ikke brukt bimmers på lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miata Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Men regner med du vet hvem du har lånt bort profilen til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Men regner med du vet hvem du har lånt bort profilen til ? ja, sist jeg sjekka heter har jan, bor noen mil unna her, vet ikke å få tak i han selv jeg, desverre, han svarer ikke noen her når dem ringer heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 siden jeg ikke har fått noe sporings nr så stikker jeg innom banken i mårra og får tak i navn på han og legger ut alt jeg veit her, samt andre steder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwboy1992 Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 både bank konto nummer å mobil nummer er jo til Jan Anders Andreas har jo ikke bmw han kjører jo Audi å bruker ikke bimmers da jeg er en go kompis av han, å alt det som selges fra andybooy profilen er jo Jan Anders sitt. Andreas har bare hatt e30 me m20 motor. han har bodd på nabogården siden jeg ble født så jeg vet hvilken biler han har hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 både bank konto nummer å mobil nummer er jo til Jan AndersAndreas har jo ikke bmw han kjører jo Audi å bruker ikke bimmers da jeg er en go kompis av han, å alt det som selges fra andybooy profilen er jo Jan Anders sitt. Andreas har bare hatt e30 me m20 motor. han har bodd på nabogården siden jeg ble født så jeg vet hvilken biler han har hatt. riktig;) var jo de jeg prøvde å fortelle sist, er ikke meg som er bruker av profilen lengre. vis dere tenker litt, er det sikkert mulig å sjekke hvem som eier bank kontoen pengene er overført til, er værtfall ikke min konto; ) så dropp dette med andybooy, er personen bak derer er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå