Gå til innhold

noen som vet hvem "andybooy" er?

MGR
 Share

Anbefalte innlegg

både bank konto nummer å mobil nummer er jo til Jan Anders

Andreas har jo ikke bmw han kjører jo Audi å bruker ikke bimmers da

jeg er en go kompis av han, å alt det som selges fra andybooy profilen er jo Jan Anders sitt.

Andreas har bare hatt e30 me m20 motor.

han har bodd på nabogården siden jeg ble født så jeg vet hvilken biler han har hatt.

:roll::roll::roll:

Gleder meg til og se andye30 bli anmeldt for svindel, og Bmwboy1992 som hjelper.

Hvorfor ikke bare innrømme at dere to kødder det til noe helt jævlig her nå, før folk blir skikkelig sure på dere 2??

Og hvis denne jan anders fyren eksisterer( noe jeg ikke tror) så bør dere to få tak i den karen og fortelle han og betale tilbake eller levere delene, ellers er det dere som har et problem.

Mulig jeg er jævlig trøtt, men såvidt jeg kan forstå så er det andye30 som er svindleren dere skal ha tak i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Andreas har jo ikke bmw han kjører jo Audi å bruker ikke bimmers da

jeg er en go kompis av han, å alt det som selges fra andybooy profilen er jo Jan Anders sitt.

Andreas har bare hatt e30 me m20 motor.

han har bodd på nabogården siden jeg ble født så jeg vet hvilken biler han har hatt.

:roll::roll::roll:

Gleder meg til og se andye30 bli anmeldt for svindel, og Bmwboy1992 som hjelper.

Hvorfor ikke bare innrømme at dere to kødder det til noe helt jævlig her nå, før folk blir skikkelig sure på dere 2??

Og hvis denne jan anders fyren eksisterer( noe jeg ikke tror) så bør dere to få tak i den karen og fortelle han og betale tilbake eller levere delene, ellers er det dere som har et problem.

Mulig jeg er jævlig trøtt, men såvidt jeg kan forstå så er det andye30 som er svindleren dere skal ha tak i!

nå blir jeg møkk lei av dette tullet på denne siden, vis du er så smart, å vet alt best, og vet at jeg er svindler, hvorfor er jeg enda ikke tatt får noe da?

vis admin på bimmers sjekker IP tilkoblingen til de forsjellige brukerne, vil han finne ut at den er logget på fra HELT forsjellige plasser. og du bør sjekke bakgrunnen til svarene dine før du svarer helt på jorde! for jeg VET det har vært mye tull med jan anders her inne før, han kalte seg for GALSKAP eller noe lignende, og vis du har følt med, bør du ha sett han før, drit i og kalle meg noe jeg ikke er, skal jeg annmelde deg for voldtekt med de samme og eller? for du har jo sikkert utstyre til det! fjott

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Hvilket bankkontonr og hvilket tlfnr?.........

jeg har lest gjennom tråden her nå og ser ikke noe tlf nummer eller konto nummer... virker LITT mistenkelig dette her!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt??

Det er jo opplagt at det er andye30 og han kompisen bmwbooy1992 som er svindlerene her.. :)

hehe det var jo en grunn til at jeg skrev det med store bokstaver :P

men ja, er ikke så overbevisende den saken de ligger fram :)

sitter vel på en gård langt i gokk og tenkte dette er en lur måte og tjene penger på :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ihvertfall en jævla idiot som "låner" bort profilen din..

Forbanna tulling..

kunne ikke vært mere enig!!!

man låner jo ikke bort profilen sin, da kunne han jo heller laget sin egen, tar jo 2 minutter!

får håpe dere får igjen pengene da, er så utrolig surt og bli svindlet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt??

Det er jo opplagt at det er andye30 og han kompisen bmwbooy1992 som er svindlerene her.. :)

tror du mangler en skrue eller to, er det du som har handelt med andybooy lr?

får vis du har det, har du sikkert tlf, nr hans, og vis du søker på meg, finner du ut at jeg har helt annet telefon nr. (la ut mine tiligere i tråden her, og dem som har blitt svindla å snakka me han på tlf, bør se det er helt andre tlf nr) fan du er dom, og vis du sjekker de bank konto nr til dem som overført penger å føler seg svindlet, finner dere sikkert ut det kommer fra bjugn sparebank, jeg kommer ikke fra der en gang!

du er jo som en liten etterforsker i donald duck eller noe lignende, der alt er så enkelt at du bare vet hva som er galt. virker slik på deg værtfall, kan godt ta bilde av bank korte mitt og legge ut også jeg, da vil du fort se at de heller ikke stemmer med tallene på bank kontoen det er overført penger til, du vet vell at forsjellige "plasser" (banker) har forsjellige nr.

er møkk lei selv, er jo meg dere påstår er svindler her, har jeg hatt nr til jan anders skulle dere fått det, men jeg prater ikke med han. men vis du ser på profilen "galskap" vil du se han ikke er noe påfunnet, mange har blitt svindlet før.

du skal være gla jeg gidder å prøve hjelpe finne rett person, men du bare påstår jeg lyver, så da kan du drite en lang bais å trykke tryne ned i den.

jeg gidder ikke hjelpe, anmeld meg så mye du vil, de hjelper ikke noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...