andyE30 Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Du er ihvertfall en jævla idiot som "låner" bort profilen din..Forbanna tulling.. kunne ikke vært mere enig!!! man låner jo ikke bort profilen sin, da kunne han jo heller laget sin egen, tar jo 2 minutter! får håpe dere får igjen pengene da, er så utrolig surt og bli svindlet de låne dær var får ca 1år siden, vi holdt på med et bil prosjekt, men han fikk aldri passord, han hadde sikkert autolagra det lr noe, å jeg har ikke bimmer lenger, så bruker ikke denne siden så ofte at jeg akkurat legger merke til hva som fåregår, men kos dere, naive fjåtter, håper han slipper unna med de! får dere greier jo ikke annklage rett pers en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 både bank konto nummer å mobil nummer er jo til Jan Anders. Hvilket bankkontonr og hvilket tlfnr?......... jeg har lest gjennom tråden her nå og ser ikke noe tlf nummer eller konto nummer... virker LITT mistenkelig dette her!!!! E30Frelst skrev: Oj faen, det der er i allefall feil Andreas! Men har handla med han før jeg, flere ganger.. uten problemer :S Men nå tørr jeg ikke si annet en at det kommer nok, gjør det ikke det.. så kommer full personalia ut her.. gir han tidsfrist til Torsdagen! Og nei, jeg er ikke en god venn eller noe sånt! Bor flere timer unna, men har snakket VELDIG mye med han Wink Mvh Falck er ikke den du tror det er håvard;) jeg hadde den profilen dær før, meg du har prata med, men er en som skulle låne profilen en gang, til og legge ut en 318 motor eller noe slikt, og siden har han vist brukt den, får ikke logga inn en gang, bare melder ifra så du vet det ikke er meg, vis dere har nr til han dere har snakka med, finner dere fort ut at de ikke stemmer med nr håvard her har på meg;) for er ikke samme pers. har foresten ikke noe prob med og legge ut personalia her selv, mitt nr er 93451377 og 45505521, og de kan falck bekrefte går jeg ut ifra;) og de stemmer vell ikke med han dere har snakka med?Wink for jeg har ikke brukt bimmers på lenge. Sist endret av andyE30 den Ons Jun 10, 2009 15:12, endret 1 gang vis det ikke er et tlf nr er du blind! og dem som har blitt svindla bør se at det ikke er nr til personen dem har vært i kontakt med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Du er ihvertfall en jævla idiot som "låner" bort profilen din..Forbanna tulling.. kunne ikke vært mere enig!!! man låner jo ikke bort profilen sin, da kunne han jo heller laget sin egen, tar jo 2 minutter! får håpe dere får igjen pengene da, er så utrolig surt og bli svindlet de låne dær var får ca 1år siden, vi holdt på med et bil prosjekt, men han fikk aldri passord, han hadde sikkert autolagra det lr noe, å jeg har ikke bimmer lenger, så bruker ikke denne siden så ofte at jeg akkurat legger merke til hva som fåregår, men kos dere, naive fjåtter, håper han slipper unna med de! får dere greier jo ikke annklage rett pers en gang Du tenker tydligvis ikke på de som har blitt svindlet i denne saken, eneste du bryr deg om er og bli renvasket noe som ikke kommer til og skje før den skyldige blir tatt. Og det lukter noe surt av det hær ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 både bank konto nummer å mobil nummer er jo til Jan Anders. Hvilket bankkontonr og hvilket tlfnr?......... jeg har lest gjennom tråden her nå og ser ikke noe tlf nummer eller konto nummer... virker LITT mistenkelig dette her!!!! E30Frelst skrev: Oj faen, det der er i allefall feil Andreas! Men har handla med han før jeg, flere ganger.. uten problemer :S Men nå tørr jeg ikke si annet en at det kommer nok, gjør det ikke det.. så kommer full personalia ut her.. gir han tidsfrist til Torsdagen! Og nei, jeg er ikke en god venn eller noe sånt! Bor flere timer unna, men har snakket VELDIG mye med han Wink Mvh Falck er ikke den du tror det er håvard;) jeg hadde den profilen dær før, meg du har prata med, men er en som skulle låne profilen en gang, til og legge ut en 318 motor eller noe slikt, og siden har han vist brukt den, får ikke logga inn en gang, bare melder ifra så du vet det ikke er meg, vis dere har nr til han dere har snakka med, finner dere fort ut at de ikke stemmer med nr håvard her har på meg;) for er ikke samme pers. har foresten ikke noe prob med og legge ut personalia her selv, mitt nr er 93451377 og 45505521, og de kan falck bekrefte går jeg ut ifra;) og de stemmer vell ikke med han dere har snakka med?Wink for jeg har ikke brukt bimmers på lenge. Sist endret av andyE30 den Ons Jun 10, 2009 15:12, endret 1 gang vis det ikke er et tlf nr er du blind! og dem som har blitt svindla bør se at det ikke er nr til personen dem har vært i kontakt med! han kompisen din skrev: både bank konto nummer å mobil nummer er jo til Jan Anders... eneste nummere i denne tråden er ditt??? og det la du ut selv... hallo ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwboy1992 Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 bank konto nummer som mgr har overført penger til. og telefon nummeret til han som han har snakket med!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Spesielt ass.... er vel samme person alle 3......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Er det mulig og være så "kripos" aktige... Det er nummeret til Andy som jeg kjenner i allefall! Falck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Denne tråden er hvertfall ikke til hjelp for noen, makan til rot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Drit i å disse andy e30 da! Denne "galskap (racing)", om det er han, har det faen meg vært mye dritt med før og... Nå kan balltregutta komme på banen Utrlolig teit å holde på sånn.. For andres del, så la dette i det minste være en oppfordring til å IKKE låne bort profilen deres, og vertfall ikke til ukjente!! Det er jo å be om trøbbel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miata Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 er litt dumt å låne bort profilen ja.. Men det er nok helt greit å låne bort balltre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Her var det veldig mye anklager synes jeg. På hvilket grunnlag har dere rett til å anklage de for noe? De er ikke skyldige i noe som helst før det motsatte er bevist, og sist jeg sjekka var det ikke noe harde fakta som beviser noe som helst i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Står nå fortsatt ved det jeg sier.. Etter det jeg kan se er det heller ingenting feil med det jeg mener.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Det er nok ikke Andreas denne gangen Kevin... Sorry bolla : ) Ikke kom med et 10meters innlegg nå da : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Det er nok ikke Andreas denne gangen Kevin... Sorry bolla : )Ikke kom med et 10meters innlegg nå da : ) det hjelper jo ikke det so mer poenget! idioten har lånt bort sin profil... derfor han blir mistenkt, så enkelt er det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Ja, men for hel****! Andreas bruker jo ikke den profilen lenger! Etter han kjøpte seg Audi for evigheter siden ble den brukern der så og si aldri brukt.. Og ja, hvis han lånte den bort så er det synd.. Men det er da fortsatt ingen grunn og belaste han som skyldig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå