///Mysild Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 det kan jo uansett ikke vi vite!! for alt jeg vet kan DU også være med på dette!! men jeg beskylder ikke noen, men når en er så forbanna SMART å låner bort profilen sin, og den blir misbrukt, har han seg selv å takke!!
E30Frelst Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 det kan jo uansett ikke vi vite!! for alt jeg vet kan DU også være med på dette!!men jeg beskylder ikke noen, men når en er så forbanna SMART å låner bort profilen sin, og den blir misbrukt, har han seg selv å takke!! Jo det kan du vite, jeg sa det jo akkurat.. Ja jeg sitter her og er medkriminell, 5 timer unna bare for og tjene uvisst antall småkr.. Han har seg selv og takke for det, sier ikke noe annet! Men hadde det vært han, hvorfor i granskauen skulle han gidde og skrive dette her da? Tlfnr, hvilken bank han bruker osv.. Tenke seg litt om ? Falck
CeeKay Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Er jo uansett ikke mye poeng i å sitte her og slenge meldinger frem og tilbake.. Gå til politiet med saken, så får du fort skikk på det.. De fleste skjelver litt ekstra når de ringer og ber om en forklaring
E30Frelst Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Ja, det mener jeg og! Take a call to the owner of zhe bank account!
hylle Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Ja, men for hel****!Andreas bruker jo ikke den profilen lenger! Etter han kjøpte seg Audi for evigheter siden ble den brukern der så og si aldri brukt.. Og ja, hvis han lånte den bort så er det synd.. Men det er da fortsatt ingen grunn og belaste han som skyldig! Han må jo vite HVEM han har lånt bort profilen sin til?? DUMMESTE unnskyldningen jeg har hørt.. "jeg har lånt bort profilen min.." hahaha, herreguuud, tror du vi er helt pappskaller? samme faen om han har audi bmw eller mercedes, det er fortsatt hans profil.. Dette er så latterlig. Håper noen finner han karen igjennom banken og knekker føttene hans med et balltre.
E30Frelst Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Ser den Mysild.. Beklager at det her tar litt av altså! No offence! Men Andreas er jo uskyldig, til det motsatte er bevist!
andyE30 Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Ja, men for hel****!Andreas bruker jo ikke den profilen lenger! Etter han kjøpte seg Audi for evigheter siden ble den brukern der så og si aldri brukt.. Og ja, hvis han lånte den bort så er det synd.. Men det er da fortsatt ingen grunn og belaste han som skyldig! Han må jo vite HVEM han har lånt bort profilen sin til?? DUMMESTE unnskyldningen jeg har hørt.. "jeg har lånt bort profilen min.." hahaha, herreguuud, tror du vi er helt pappskaller? samme faen om han har audi bmw eller mercedes, det er fortsatt hans profil.. Dette er så latterlig. Håper noen finner han karen igjennom banken og knekker føttene hans med et balltre. du må begynne å følge med litt, og kansje prøve finne den skyldige, istede får å sitte være barnslig å skal banke ditt å datt. vis noen sjekker bank konto nr dem har overført penger til, finner de fort ut at bank eier heter jan anders, er ikke værre en de. du skal være gla jeg prøver hjelpe her, får du er mest opptatt av å få fram at de er jeg og ALLE som støtter meg som er medskyldige.
andyE30 Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Er jo uansett ikke mye poeng i å sitte her og slenge meldinger frem og tilbake.. Gå til politiet med saken, så får du fort skikk på det.. De fleste skjelver litt ekstra når de ringer og ber om en forklaring enig;) da slipper iallefall jeg å få noe styr, får politiet her er nok godt kjent med han de gjelder;)
E30Frelst Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Da har jeg iallefall navn på personen, en email adresse, og kanskje en andresse.. SI hei for info på pm..
BreitBau Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Det er nok ikke Andreas denne gangen Kevin... Sorry bolla : )Ikke kom med et 10meters innlegg nå da : ) Skal svare deg kort jeg: Har aldri sagt han er skyldig, men at å låne bort profilen var megateit.. Jeg ser forøvrig at andy er lei seg for det, så da er jo den saken ute av verden. Kort nok for deg? Eller skal jeg skrive på sms språk: "Hakke zagt han r uskyldig, mn å låne bort profil1 var megat8"
E30Frelst Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Det er nok ikke Andreas denne gangen Kevin... Sorry bolla : )Ikke kom med et 10meters innlegg nå da : ) Skal svare deg kort jeg: Har aldri sagt han er skyldig, men at å låne bort profilen var megateit.. Jeg ser forøvrig at andy er lei seg for det, så da er jo den saken ute av verden. Kort nok for deg? Eller skal jeg skrive på sms språk: "Hakke zagt han r uskyldig, mn å låne bort profil1 var megat8" Flott Kan du ikke få det litt kortere da Kevin ? hehe, neida
babjorn Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Er vel bare å gå i banken kanskje dem kan gi dere et navn på eieren til den kontoen,men er vel kanskje ikke mulig/lov til det (vet ikke). Å ta det derfra,anmelde dette til politie hjelper ingen ting vil jeg tro,saken blir nok henlakt.Men går jo an å prøve. Finner dere personen,er det bare å dra innom..Er ikke personen intrisert i å gjøre opp for seg,må man bruke fantasien å gjøre noe annet. Lykke til kjipe greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå