Richie85 Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 sånt er drit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 tror bilen blir vraket . Da kjøper jeg 5 serie til fruen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 i mens jeg venter på forsikringen , prøvet jeg 275/30/19 på konebilen 318 he he ble litt for stort . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 nei dette gidder jeg ikke alt for mye salt på veien og farlige isklumper . så jeg kjøpte sovepose til bmw så nå pakke jeg ned bmw til sommeren kommer . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 sidden jeg elsker bilen min , så synes jeg synd att den må så ute !!! . Søkte om garasje men fikk nei men carport fikk jeg grønt lys av komunen . snakket med et tømmerfirma di skulle ha 100 kk !!! så jeg bygget en selv . her er bilder av dette . her er starten !!! bruker firmabilen som mal monterte spotter =) sånn ferdig !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 nyvasket og med sommer sko . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 nå med rustt frit eksos grein rør next Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Meget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 posten kom med godis til bmw =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Vakker! Lik som min, bare at jeg har 520. utrolig digge biler, i rett farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 takk din og var vakker =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 da er bilen levert eksos verksted =) håper jeg merker forskell . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 bilen ble som ny mye friskere og bedre aks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Bygde du ny eksos hele veien, eller var det kun grenrør og endepotte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2010 eksos hele veien men med 1 orginal lydemper og cat . bråker ikke kun vakker musik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå