P.I.B Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Jeg begynner mest sansynlig i ny jobb i sommer, der jeg har bruk for en bil med mer bakkeklaring og krok. Derfor "lufter" jeg Touringen for salg. Bilen er en 2003mod, registrert første gang 12.12-2002 BMW Individual M-Sport, Estoril Blau. 91 000 km, komplett servicehistorikk og EU godkjent. 8,5 & 9,5 - 19" BBS CH sommerhjul, og 18" vinterhjul med nye Nokian RSI dekk. Justerbart understell, lys toning av ruter etc. Meget pen, spesiell og godt utstyrt bil! Bilder: Prisantydning : 240k. PS: Blir det ikke ny jobb, beholder jeg bilen. Send meg en PM eller ring/sms meg på 90500851 Per Ivar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 intr i å bytte i e36 m3? og litt kr? gamlle til begmann denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Kjøpte den av Bergmann for ca. 3år siden. Bytte i M3 er nok ikke aktuelt, da jeg er på jakt etter en mer "allbruksbil". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 hatt M3 speil på denna so hadde det vorte kanon rått.. kjempe fin bil:) behold den sjøl:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Jo, har vurdert M3 speil mange ganger, og skulle jeg hatt den fortsatt hadde det nok blitt montert. Fikk beskjed i dag om at det blir ny jobb så da må jeg desverre selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Kan ta den for 50 og min m3, ellers byr jeg 219 + reg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 *Solgt til en trivelig kar fra Sør Trøndelag.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Det gikk fort! Hvor mye fikk du for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Fikk det jeg ville. (prisantydning) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Så hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Ja, men det er faktisk veldig kjedelig å selge denne bilen. Den blir hentet av ny eier i morgen, og det er ikke akkurat noe jeg gleder meg til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Nei, det forstår jeg, utifra bildene er den en perle! Tørr jeg spørre hvilken jobb du skal inn i med tanke på bakkeklaringen? Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Til og med jeg som ikke liker stasjonsvogner likte denne! Synd du måtte selge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Norges peneste E46 Touring! Gratulerer til ny eier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPectroN Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 sinnsykt pen! hadde aldri solgt den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg