Gå til innhold

Min schwartz2 E36 .SOLGT!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

noen ganger så skulle jeg ønske jeg hadde en 316, pga billig forsikring og bensin :) kjempefin bil!

ja den er billig å eie ja :) har målt bensinforbruket til 0.62 når vi var på tur med mye stopp å ferjer etc :) det er ikke ille det :)

Ca d samme som 6er'n min bruker på langkjøring med vinterhjul det :wink:

Ble fint med skinn:) har du dørsider også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen ganger så skulle jeg ønske jeg hadde en 316, pga billig forsikring og bensin :) kjempefin bil!

ja den er billig å eie ja :) har målt bensinforbruket til 0.62 når vi var på tur med mye stopp å ferjer etc :) det er ikke ille det :)

Ca d samme som 6er'n min bruker på langkjøring med vinterhjul det :wink:

Ble fint med skinn:) har du dørsider også?

Har ikke dørsider ennå nei, Men jobber med saken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten update. Imorgen så skal det monteres kjørecomputer. (den lille typen). + At jeg skal montere M-pedalsett. Må jo ha noe å sette fingrene i :)

Så skal jeg gå over bilen med litt rubbing og polish før jeg parkerer for vintern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten update. Imorgen så skal det monteres kjørecomputer. (den lille typen). + At jeg skal montere M-pedalsett. Må jo ha noe å sette fingrene i :)

Så skal jeg gå over bilen med litt rubbing og polish før jeg parkerer for vintern :)

Gled deg til en skikkelig pirkejobb ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye kantete hjørner og dritt på baksiden av pedalene som gjør at det kan være pirkete å komme til. Spess på gassfjøla ;)

Men det går om man ikke er av den utålmodige sorten (som meg :? )

Ok..oops..Er nok ikke den mest tålmodige jeg heller :) men men. Skal nok få det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er kjørecomputer og ///M pedaler på plass. Det syns at jeg ikke har temp føler til komputern da den står på 50`C hele tiden :lol: Men det kommer.

Her er et par bilder fra idag.

Beklager bildetkvaliteten. for det kameraet jeg har kommer fra den tiden Robin hood herska i skogene her :)

egtwp971yajvw080ivpr.jpg

3p7t5sj1beiolgcemb21.jpg

Og måtte jo ta et bilde av hele bilen ;)

ycz40tvo15qd6gxnfl3z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra dette her.

Sendte jeg med en skrue for lite?

Må nesten ha deg m-matter og nå...

Tja var ihvertfall et par muttere for lite. Men fant ut at det var enklere og montere pedalen på gassen med små selvborrende skruer. så da ble det mye enklere.Slapp å knote bak der med de bittersmå mutterne. var vel gjort på 5 min alle pedalene ;)

Skulle absolutt hatt M-matter ja, Og gjerne innstegnings lister. :)

Så fant jeg ut igår at et bilopphuggeri nær der jeg bor hadde to stk E36 med strøkne midtarmlener i sort skinn. Og hvis jeg skrudde ut selv så skulle de ikke ha mer enn 500 kr :) Så det blir vel det neste nå ;)

Syns det var billig jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vert i kontakt med brødrene Flårønning ( http://www.flaaronning.no/ ) og de tar på seg jobben å trekke opp mine dørtrekk i sort skinn da jeg ikke fikk med dørsider når jeg kjøpte setene. De skulle ha 450,- +moms pr trekk, Og det syns jeg ikke er ille. Da blir jo skinnet helt nytt. Kan anbefale dem på det varmeste. Har brukt dem før også. De tar alt av interiør,opptrekking og kalesjer osv :)

Så da blir det vel demontering av dørsider snart, Å svippe innom dem så de får trekke de opp :) Blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...