Gå til innhold

Min schwartz2 E36 .SOLGT!

Share

Anbefalte innlegg

noen ganger så skulle jeg ønske jeg hadde en 316, pga billig forsikring og bensin :) kjempefin bil!

ja den er billig å eie ja :) har målt bensinforbruket til 0.62 når vi var på tur med mye stopp å ferjer etc :) det er ikke ille det :)

dette tviler jeg sterkt på, gj, sn forbruket på en m43b16 ligger mellom 0,8-09 og det har jeg brekreftet samt flere her inne i tilegg til BMW selv.

skjønner ikke helt hva slags motor du har da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

noen ganger så skulle jeg ønske jeg hadde en 316, pga billig forsikring og bensin :) kjempefin bil!

ja den er billig å eie ja :) har målt bensinforbruket til 0.62 når vi var på tur med mye stopp å ferjer etc :) det er ikke ille det :)

dette tviler jeg sterkt på, gj, sn forbruket på en m43b16 ligger mellom 0,8-09 og det har jeg brekreftet samt flere her inne i tilegg til BMW selv.

Hehe. Du får tro hva du vil. Målte bilen til 0.62 på mila når vi var på tur rundt møre ;) Hadde tidligere en annen E36 med m40 og den brukte mere drivstoff. men den jeg har nå går ihvertfall billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns denne bilen er kjempefin :) Fine oppgraderinger du gjør med den også, har hatt slike seter selv tidligere men eg syns eg skled litt i de?

500kr for et armlene er drittbilligt, du vil ikke hente det andre ut til meg vel? :)

Og felgene sitter som et skudd! Du får gi en lyd viss du skal kvitte deg med de :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns denne bilen er kjempefin :) Fine oppgraderinger du gjør med den også, har hatt slike seter selv tidligere men eg syns eg skled litt i de?

500kr for et armlene er drittbilligt, du vil ikke hente det andre ut til meg vel? :)

Og felgene sitter som et skudd! Du får gi en lyd viss du skal kvitte deg med de :P

Takk for det :) Skal innrømme at setene er litt glatte ja. Men de blir nok ikke byttet ut med det første nei ;) Jeg syns også 500kr var billig for armlenet.Men desverre så har en annen på forumet kommet før deg å spurt om det andre armlenet. Men skal gi deg besked HVIS han ombestemmer seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

En liten update. :)

Da har jeg fått taki midtarmlene i sort skinn som macher skinninteriøret i bilen. Og det blir vel montert ganske snart :)

har også skaffet meg en 90 mod E34 520i M50 som vinterbil/prosjekt. Bilder av den kommer også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater når folk kopierer idéene jeg kopierer av andre ;) Hehe...

Blir tøft, kjør på :D

Edit: Jeg har orange sideblinkere til deg om du trenger...

:lol: ja men vi bor ikke akkurat i nerheten av hverandre så da går det nok bra ;) men har uansett ikke bestemt meg enda om det blir orange eller ikke enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har mye med sjåføren å gjøre og, samt hvilke veier man kjører på. regner med at forbruket på en 316 fort er 0,8-0,9 når man kjører i sentrumsområder, men på langkjøring bruker den trolig godt nede på 0,6 tallet. Min 2,2L bruker jo 0,6 et eller annet på langkjøring dersom hastigheten er riktig. Det har faktisk mye å gjøre med sjåføren. Jeg kjørte en gang min gamle 325 billigere enn 316'n som min bror kjørte sammen med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: ja men vi bor ikke akkurat i nerheten av hverandre så da går det nok bra ;) men har uansett ikke bestemt meg enda om det blir orange eller ikke enda :)

Hehe, hadde nok gått bra uansett. Kjører jo helt forskjellige stiler på bilene ellers da ;)

Men som springsteen sa her så er det jo bare å prøve, og se om man liker det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...