bmwkizn Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 Fin bil du har fått deg ja Jo takk for det bilen er pen og se på Er nå på utkikk etter større motor eller hel delebil Kunne tenkt meg en is motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Pen bil kan det stemme at bildene er tatt på Lade i trondheim ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Pen bil kan det stemme at bildene er tatt på Lade i trondheim ? Stemmer bra det ja bor i trondheim så svingte innom der å knipsa et par de siste på side to er tatt i atlanterhavsvegen i møre og romsdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 Slik ser bakenden ut nå.Men skal bytte bakpotta til en med doble rør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Pent med M-list på bakluka og det blir penere med to tuter på eksosen, ja. Personlig ville jeg fjernet M merket. Er sommerfelgene 17 eller 18"? Klarer ikke å bestemme meg ut fra bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Pent med M-list på bakluka og det blir penere med to tuter på eksosen, ja. Personlig ville jeg fjernet M merket. Er sommerfelgene 17 eller 18"? Klarer ikke å bestemme meg ut fra bildene. Sommerfelgene er 18" ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 fin e36 du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 fin e36 du har Takk takk Ser pen ut din å ut fra avatar bildet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Bilder tatt på treffet ved Ladestien i trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Hvor gikk denne før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Hvor gikk denne før? Jeg hentet den fra en frøken i drammen oslo før det. Og før det her i Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Denne likte jeg! Eneste som er og si på er m embleme på rompa, også at du skulle hatt dobble utblås men ellers en veldig pen e36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Denne likte jeg! Eneste som er og si på er m embleme på rompa, også at du skulle hatt dobble utblås men ellers en veldig pen e36! Dobble utblås kommer Og m-emblemet tok jeg av en gang,Men det ble så stygge merker at det skal få være på til jeg skal ha opplakkering da kommer det ikke på igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Da blir den bra! Kanskje kosta på deg noen skjørt og mlister etterhvert også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Da blir den bra! Kanskje kosta på deg noen skjørt og mlister etterhvert også? M-skjørt er det på bilen på alle bildene M-lister kommer også etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå