ZhilleN Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Er ikke de originale? Må jo ha m3 lookalike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Er ikke de originale? Må jo ha m3 lookalike Skjørtene sto på når jeg kjøpte bilen mener det er m3 skjørt som står på. men ikke sikker. Er ihvertfall skjørt i abs plast på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Ja, det er ikke M3 skjørt desverre, du ser forskjell vis du ser en m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Ja, det er ikke M3 skjørt desverre, du ser forskjell vis du ser en m3 Ok. Hmm..FAAN.. Da må jeg nok bestille nye skjørt også Vil ha alt i M-tech jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Ja, det er ikke M3 skjørt desverre, du ser forskjell vis du ser en m3 må du slutte å tulle!! dette er m3 skjørt som hører til denne bilen! altså m3 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Ja, det er ikke M3 skjørt desverre, du ser forskjell vis du ser en m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Ja, det er ikke M3 skjørt desverre, du ser forskjell vis du ser en m3 må du slutte å tulle!! dette er m3 skjørt som hører til denne bilen! altså m3 sedan Alle kan ikke være 100% oppdatert på alt da... Er jo veldig mange som bytter ut sedan skjørtene med coupé typen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Ja, det er ikke M3 skjørt desverre, du ser forskjell vis du ser en m3 må du slutte å tulle!! dette er m3 skjørt som hører til denne bilen! altså m3 sedan Alle kan ikke være 100% oppdatert på alt da... Er jo veldig mange som bytter ut sedan skjørtene med coupé typen nei, men å påstå at det ikke er noe det er, er jo feil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Det er feil, men om man tror det ikke er det så "vet" man det jo, og da svarer man utifra hva man "vet"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 men han skrev jo at han må se på en m3, noen man ikke må! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Hehe.. jaja.. Sparte de pengene da tror jeg beholder de skjørtene som er på. Er tydeligvis ikke store forskellene isåfall da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Nei, man må ikke det, men om man ser på en org. M3 så ser man vanligvis på en coupé og denne vil da (naturligvis) ha coupé skjørt... Og skjørtene til M3 sedan omtales jo ofte som airdynamic skjørt Så forvirringen er jo noenlunde forståelig fra min side i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Nei, man må ikke det, men om man ser på en org. M3 så ser man vanligvis på en coupé og denne vil da (naturligvis) ha coupé skjørt... Og skjørtene til M3 sedan omtales jo ofte som airdynamic skjørt Så forvirringen er jo noenlunde forståelig fra min side i hvertfall. m3 er m3... uansett om det er sedan, coupe, eller cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Jajaja, nå må ikke du være vanskelig din kverulant Du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Jajaja, nå må ikke du være vanskelig din kverulant Du skjønner hva jeg mener og du skjønner VELDIG godt hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå